محتوای رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این جنگ سایبری پیشرو خواهد بود


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911322

در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان عنوان شد;

محمد پساوند گفت: مطمئناً محتوایی که توسط شما شرکت کنندگان در این جنگ سایبری ایجاد می شود، راهگشا خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان با حضور مهدی جعفری دبیر کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور، امام جمعه شهرستان رفسنجان، محمد پساوند فرمانده شهرستان رفسنجان برگزار شد. ارتش، حسین باقری، معاون فضای مجازی ارتش تارالا استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولان، مس سرچشمه و تیم های شرکت کننده برگزار شد.

محمد پساوند ضمن خیرمقدم به مسئولین حاضر در جلسه به اعضا و تیم های شرکت کننده در این رویداد گفت: مطمئناً محتوای ایجاد شده توسط شما شرکت کنندگان در این جنگ سایبری راهگشا خواهد بود.

فرمانده سپاه رفسنجان خاطرنشان کرد: امروز در حال مبارزه با دشمنان قسم خورده کشورمان هستیم و شما تیم های شرکت کننده با محتوای تولیدی خود واقعیت شرایط موجود علیه جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران را ارائه خواهید داد.


عبرت گرفتن از جنگ بدر، بارقه امیدی است

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان نیز گفت: برای انجام هر کاری به انرژی پیشانی نیاز داریم. اگر این انرژی لازم و متحرک نباشد، اراده ضعیف می شود که بهترین محرک و نیروی محرکه تربیت دینی است.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن بسیار زیبا واقعه بدر را بیان کرده است که شباهت های زیادی با وضعیت کنونی ما در میدان جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی دارد، چرا که آنچه در صحنه ما شاهد هستیم. کشور امروز اگرچه در 4 دهه از انقلاب اسلامی وجود داشته است، اما امروز دشمنان اسلام، متحدی بی‌پناه، به میدان آمدند تا به جمهوری اسلامی ایران آسیب برسانند، این جریان را از بین ببرند، امروز شاهد هستیم زمینه فضای مجازی که دشمن آن را به میدان نبرد و میدان نبرد خود تبدیل کرده است از تمام نیروها و تجهیزات خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری اذعان داشت: امروز دشمنان در فضای مجازی با عناوینی مانند ارتش های سایبری، تولید محتوا، تولید اکاذیب و تحریف حقایق و… فعالانه فعالیت می کنند. محیط زیست را آلوده کرده اند و تشخیص حقیقت و دروغ را دشوار کرده اند، طبق قرآن، خداوند کسانی را که از هیچ تلاشی برای نابودی اسلام دریغ نمی کنند، خواهد کشت.

امام جمعه رفسنجان اذعان داشت: جنگ امروز دفاع مقدس در ابتدای جمهوری اسلامی ایران است چرا که در دوران دفاع مقدس از سوی عالم کفر به ما تحمیل شد و ما در برابر هر کفر مقاومت و ایستادگی کردیم.

وی با بیان اینکه داستان بدر برای افراد زیرک و بصیر شباهت زیادی به وقایع امروز دارد، گفت: در جنگ بدر 313 نفر از مسلمانان با لشکر یک هزار نفری کفار و از آن 313 نفر روبرو شدند. ، 77 نفر مهاجر و 236 نفر از انصار و پرچمدار آنها علی بن ابی طالب بود، در حالی که این لشکر کوچک تنها هفتاد شتر، دو اسب، شش زره و هشت شمشیر داشت، در جنگی نابرابر پیروز شدند.

خطیب جمعه رفسنجان اذعان داشت: در جنگ بدر 22 نفر از لشکریان علی بن ابی طالب به شهادت رسیدند، اما تلفات دشمن 70 کشته و 70 اسیر بود، بنابراین خداوند در این مواقع وعده پیروزی داده است، پیروزی زمانی استفاده می شود که وجود داشته باشد. فرصت پیروزی کافی نیست و امروز در همین شرایط هستیم، اما یاری خداوند به ما خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری در پایان خاطرنشان کرد: در میدان نبرد با تولید محتوا با این دشمن مجازی مبارزه کنید و بدانید که این نعمت خاص خداوند بر خردار است و این همان نعمتی است که خداوند موسی کلیم الله را با آن هدایت کرد و از دریا گذشت.شما می توانید با استعداد همه جانبه خود وارد این میدان نبرد و میدان نبرد شوید و مطمئن باشید که خداوند به شما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید