برندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران جنگ نرم علیه استکبار هستند

ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785332

مهدی جعفری جوزانی با بیان اینکه بازی «فرمانده مقاومت» در اختتامیه رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال ارائه می شود، گفت: برندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران واقعی جنگ نرم علیه استکبار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; رئیس مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در مراسم دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی که صبح امروز در سالن شهدای مرکز شهید سبحانی برگزار شد، گفت: است.

مهدی جعفری جوزانی ادامه داد: سومین دوره این رویداد در 31 استان کشور برگزار شد و برگزیدگان مسابقات استانی در مرحله کشوری 2 تا 5 هازارد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: سال گذشته 1500 نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال این تعداد به 2960 نفر رسیده است و هر استان برگزیدگان خود را مشخص کرده است.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم برگزیدگان مسابقات استانی البرز در مسابقات کشوری بدرخشند و بالاترین رتبه را داشته باشند.

جعفری گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعدادهایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و یا دیده نشده اند و پس از شناسایی، مرکز متن به آنها توجه می کند و از توانایی های آنها استفاده می شود.

وی ادامه داد: بازی سفیر عشق مختار و فرمانده مقاومت حاصل استعدادهای شناسایی شده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

رئیس مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج تاکید کرد: اگر در فضایی برابر و در رقابتی سالم استعدادها را شناسایی کنیم می توانیم از آنها برای تولید محتوای عالی استفاده کنیم.

جعفری گفت: 2 الی 3 سال است که این فضا برای استعدادیابی در سراسر کشور با برگزاری مسابقات طی دعوتنامه برگزار می شود و اتفاقات خوبی نیز افتاده و آینده این جشنواره ها را بسیار درخشان می بینیم.

وی افزود: از برگزیدگان مسابقات کشوری حمایت جدی می کنیم بنابراین گروه های منتخب باید برای درخشش در مسابقات کشوری تلاش کنند.

این مسئول بیان کرد: در پایان رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال، بازی «فرمانده مقاومت» رونمایی و به تمامی شرکت کنندگان در رویداد ملی این بازی اهدا می شود.

جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: برندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران واقعی جنگ نرم با استکبار هستند و امیدواریم این عزیزان همواره موفق و بدرخشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید