شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوا افسران جنگ نرم در برابر تاکتیک های دشمن هستند


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911876

سردار نظری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری تولید محتوا باید آسان، ساده، روان و … باشد و بسیج تمام ظرفیت تولید محتوا و پشتیبانی خود را در این عرصه می گذارد تا سپر حفاظتی در برابر دشمن باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمدعلی نظری در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان با اشاره به همکاری مجتمع مس سرچشمه در برگزاری این رویداد و با تاکید بر اینکه این مجموعه کارشناس میدانی خوبی است، گفت: در دوران در دوران دفاع مقدس، مجتمع مس سرچشمه در میدان بود و این روزها که میدان، میدان نبرد فرهنگی است، روایت ها، تحریف دشمن برای تاثیرگذاری بیشتر تحریم ها، این مجموعه و سایر بنگاه های استان بهترین عملکرد را داشتند.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان ادامه داد: مقام معظم رهبری از حوادث گذشته به عنوان جنگ یاد کردند، جنگی که بیشتر در فضای کانال است و همین مشکل باعث شد تا مردم در میدان واقعی به دلیل القائات نامناسب وارد عمل شوند. دشمن.

وی گفت: به زودی خائنان نظام را دستگیر خواهیم کرد و به مردم اطلاع خواهیم داد که ریشه همه این تحرکات در خارج از کشور، آمریکای استعمارگر، غرب و رژیم صهیونیستی با حمایت آل سعود است و شما امروز شاهد سوء استفاده این کشورها از یک حادثه هستیم.» این مربوط به امروز و دیروز نیست، بنابراین ما باید همیشه آماده باشیم.

سردار نظری با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان گفت: این رزمایش را باید با یک عملیات تشبیه کرد و شما حاضرین افسران و سربازان جنگ نرم با تمام تاکتیک ها، القاءها و عملیات روانی حریف مخالفید. .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ایجاد محتوای دیجیتالی شما سخت تر و پیچیده تر است که نیاز به تفکر بالا و پایگاه داده دارد، گفت: وقتی به میدان تیر می رویم حداکثر امتیاز آنجا 80 است. اما شما که در زمینه تولید محتوا برای مقابله با تاکتیک های دشمن هستید، امتیاز شما 100 است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از تولید محتوا به عنوان یک صنعت یاد کردند و کار در این زمینه باید در سراسر کشور فراگیر شود و با تمام توان در این زمینه عمل کنیم و به این نقطه برسیم که هر کاری در این زمینه انجام می دهیم، بگذارید پول خرج کنند، ما برای نسل بعدی پول خرج کرده ایم.

سردار نظری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دهه 80 و 70 در حال نابودی رژیم اسرائیل بود و این رژیم با تمام توان در این زمینه کار می کرد و اقدامات خود را از مهدکودک ها، مدارس و مراکز دیگر ما انجام می داد. غرب را تبلیغ می کنند و اتفاقاً در جریانات گذشته برخی از آنها تحت تأثیر تلقینات روی زمین بودند.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند که در این زمینه افراد توانمند شناسایی و ایده پردازی شود و در این راستا مدیریت و پرسنل لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه تولیدات باید بر اساس سلیقه و خواسته مخاطبان باشد، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تولید محتوا باید آسان، ساده، روان و … باشد و بسیج تمام ظرفیت خود را برای تولید محتوا و تولید محتوا می گذارد. که میدان از ما حمایت می کند تا سپر حفاظتی در برابر دشمن باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید