ما باید در تولید محتوا سهیم باشیم / تولید محتوا باید مطابق با سلیقه مخاطب باشد


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911869

در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان عنوان شد؛

حجت الاسلام جلالی به توافق برای کاهش قیمت اینترنت و افزایش سرعت و پهنای باند اشاره کرد و گفت: باید به تولید محتوا کمک کنیم. زیرا امروزه فضای مجازی به فضایی واقعی تبدیل شده و با زندگی ما عجین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز مراسم اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه تزارولا استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، احمدی برگزار شد. ، مدیر مجتمع مس رفسنجان، احمدعلی رمضانی، مدیرکل مرکز کرمان، حجت الاسلام جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی، حسین ساجی فر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت رفسنجان و جمعی از مسئولین و اعضای شرکت کننده در این مراسم در سرچشمه برگزار شد.


9e9a145a 94eb 498e 9446 acd2731e5e0f خبر خاکستری

حسین جلالی با بیان اینکه تاریخ ما به دو قسمت جاهلیت قدیم و جاهلیت امروزی تقسیم می شود، گفت: در دوران جاهلیت اول دختران را زنده به گور می کردند و علم را به زنجیر می کشیدند و اسیر می کردند. زن را انسان نمی دانستند و انسانیت زن را انکار می کردند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی ادامه داد: امروز با یک جاهلیت مواجه هستیم که در آن دختران را زنده به گور نمی کنند بلکه زنانگی زنان را انکار می کنند و می گویند زنانگی زنان باید از بین برود و رفتار آنها از بین برود. باید مردانه باشد خوب در این جهل می گویند زن ها برای دیدن خود به دنیا نیایند.

وی ابراز داشت: در جاهلیت مدرن، رذیله ترین و منفورترین همجنس گرایی به افسانه تبدیل شده است و ابزار جاهلیت مدرن، رسانه ها هستند و امروز قدرت فضای مجازی به جاهلیت مدرن داده شده است و این جهل رسانه های جهان را در اختیار دارد. غول و فناوری اطلاعات و قدرت جهان در دست جاهلیت مدرن است و این مشکل خطرناکی است.

این عضو شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز تولید محتوا در حوزه دیجیتال اهمیت دارد، تصریح کرد: هشتاد و پنج درصد هزینه ای که وزارت ارتباطات در حوزه پهنای باند صرف می کند در اختیار سه غول رسانه ای واتس اپ، اینستاگرام و تلگرام..

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه توافقی برای کاهش قیمت اینترنت و افزایش سرعت و پهنای باند وجود دارد خاطرنشان کرد: باید به تولید محتوا کمک کنیم. زیرا امروزه فضای مجازی به فضایی واقعی تبدیل شده و با زندگی ما عجین شده است.


6dad3624 74ef 420f 9333 50d45bbfddb8 خبر خاکستری


تولید محتوا باید متناسب با سلیقه مخاطب باشد

ساجدی فر در این خصوص با تاکید بر اینکه برای موفقیت در عرصه تولید محتوا نیازمند تدوین استراتژی قوی و تعیین اهداف هستیم، گفت: در این زمینه باید همه ویژگی های خوب را بشناسیم و بر اساس آن محتوایی تولید کنیم که با لحن و بیان مخاطب مطابقت دارد و هر زمان که ذهن مخاطب درگیر است، بدانید که شروع خوبی داریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: نباید فراموش کرد که موجودی گزینشی است و بر اساس نیاز خود انتخاب می کند و بر این اساس برای رسیدن به قله مطلوب انقلاب اسلامی باید از راه های مختلف مناسب استفاده کرد. مخاطب و بر اساس دیدگاه جامعه حرکت کنیم و این نکته ای است که سال ها در کشور از آن غفلت کرده ایم که تولید محتوا بر اساس سلیقه و علایق مختلف انجام شود.

وی گفت: کاری که در زمینه تولید محتوای دیجیتال برای فعالیت در این حوزه باید انجام دهیم این است که این منطقه نیاز به اینترنت پرسرعت دارد که به زودی پروژه fttx را در قالب فیبر نوری در سطح 68 شهر کرمان انجام خواهیم داد. ، پروژه اینترنت سرعت بالایی را برای استان ایجاد می کند.

ساجدی فر خاطرنشان کرد: برای تولید محتوای دیجیتال به یک مرکز داده خوب و قوی نیاز داریم.


37431825 9a7b 4a4c b801 fce43e04f3ac خبر خاکستری


به دنبال راه اندازی نهضتی برای تولید محتوای فاخر و انقلابی هستیم/ کرمان پایتخت تولید انیمیشن در ایران است.

حسین باقری معاون فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان گفت: در جنگ تلفیقی دشمن، مراسمی که به مدت 48 ساعت برگزار کردیم و جمعی از هنرمندان استان که در این مراسم شرکت کردند، هستند. همه از نخبگان استان هستند و فکر می کنیم همه آنها شایسته تقدیر هستند. اما طبق عرف همه جشنواره ها به تعداد مشخصی از افراد بر اساس رتبه آنها جوایزی اهدا می شود.


وی ادامه داد: یکی از کلیدهای مهم مقابله با این جنگ و عملیات روانی دشمن، حرکت برای خلق محتوای غنی و اثربخش است که ارائه محتوای غنی اسلامی و انقلابی به جامعه در قالب هنر است، در واقع این پیام بزرگ مراسم امروز است چرا می گوییم جنبش چرا که همانطور که دشمن شبانه روز تلاش می کند و علیه انقلاب اقدام می کند، ما نیز باید حمایت کنیم و حرکتی را برای تولید محتوا راه اندازی کنیم.


باقری اذعان داشت: در راستای تحقق این حرکت تولید محتوا، بسیج به صورت نمادین وارد شد تا هم از تولید محتوا و هم از انتشار محتوای تولید شده حمایت کند، بر اساس این رویداد امروز که یک رزمایش ملی نیز هست، به طور همزمان در سراسر کشور کشور برگزار شد و کرمان کلید این رویداد را به عنوان نقطه شروع این تمرین فشار داد.

وی با بیان اینکه دبیر کشوری این رویداد در مراسم افتتاحیه، کرمان را پایتخت تولید محتوا در حوزه انیمیشن دانست و گفت: این رویداد از استان کرمان راه اندازی شد و این رویداد نمادی از حضور و اتحاد مردم است. تولید محتوای افسران نظامی نرم از استان خط مقدم تولید محتوا.


معاون فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان گفت: افسران جنگ نرم ما در کرمان از انقلابیانی هستند که در این رویداد شرکت می کنند و 26 تیم 114 نفره در مدت 48 ساعت در این میدان شرکت کرده و به رقابت پرداختند. در نهایت 12 تیم برنده تندیس جشنواره خواهند شد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش عمومی جدیدی به این رویداد اضافه شده است که 700 اثر به دبیری این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 14 اثر شایسته تقدیر خواهند بود و از این تعداد 3 اثر وارد جشنواره خواهند شد. جشنواره ملی در آذرماه


a6948ccc 99c5 42b7 88dc 4c1fdbe17fb5 خبر خاکستری


بستر رشد تولید محتوا و مهندسی نشر باید فراهم شود/ سال آینده فیبر را به خانه ها تحویل می دهیم

رحمان جلالی معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استاندار کرمان در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در حوزه راهبردی فضای مجازی مفتخر شدیم که شاهد دو دیدار خصوصی رهبر انقلاب باشیم. که اولین آن در سال 1990 بود.”

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به میهمانان گفتند; خوشحالیم که بالاخره فردی وارد عرصه فضای مجازی شده است.


جلالی ادامه داد: تبریک به سپاه طرالله کرمان; که باید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را شکل دهد.در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای نوین از کلمه «لجمان» یا مرز منطقه نبرد استفاده می کنیم که در درگیری های نرم و سخت به آن اشاره می کنیم. زمینه تولید محتوا در اینجا.

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی رئیس جمهور در دومین دیدار به منویات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دو رکن مهم تولید محتوای علمی و نوآورانه را از عوامل اصلی موفقیت در این رسانه برشمردند. جنگ


رحمان جلالی تاکید کرد: اینکه رهبر انقلاب بارها تاکید کرده اند که محل کشتار نوجوانان و جوانان ما فضای مجازی است که بی اعتنایی به سخنان امروز رهبری در حوادث اخیری که در کشور رخ می دهد مشهود است. خیابان و این عدم توجه به سخنان مدیریت است.


وی به گزارش های ایران شناسی آمریکایی ها در رویارویی با جمهوری اسلامی ایران که در سایت های خبری خودشان منتشر می شود، گفت: آنها قدرت جمهوری اسلامی ایران را در 5 لایه عنوان کردند.

جلالی تصریح کرد: ترامپ به عوامل خود اطلاع داده است که برای از بین بردن این سیستم باید این 5 لایه را در دست بگیرید که اولین آن دستیابی به قدرت هسته ای ایران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اذعان کرد: آمریکایی ها می خواهند همان طور که در پرونده هسته ای ما را پای میز مذاکره آوردند تا نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران را تسخیر کنند، بالستیک را به میز مذاکره بیاورند.

جلالی سطح سوم را مهار قدرت دریایی ایران دانست و گفت: آمریکایی ها مدعی هستند که ایران آنها را در خلیج فارس تحقیر کرده و ژنرال های خود را در مقابل ایرانی ها زانو زده است.


وی تاکید کرد: آمریکایی ها تشخیص داده اند که ایرانی ها در عملیات روانی و اطلاعاتی استاد هستند، بنابراین باید برای بدست آوردن دل آنها نبرد را آغاز کنیم، زیرا جمهوری اسلامی ارتش سایبری ندارد، اما فعالان و تأثیرگذاران دارد، بنابراین باید آنها را شناسایی کرد. و حذف مشکلات اجتماعی جهانی راهبرد دشمن برای این قشر است.


معاون اجتماعی و سیاسی استانداری کرمان گفت: وقتی هر یک از شما که یک فرد هستید به اندازه یک قدرت موشکی، دریایی و هوایی و فضایی برای آمریکا ارزش دارید، پس باید خودتان را ارزیابی کنید.


جلالی ادامه داد: در این مورد تولیدکنندگان محتوا به آقای لبیک زنگ زدند که با تولید محتوا و در داستانی که دشمن برای شما در نظر گرفته است آنها را خلع سلاح کنید.

وی ادامه داد: عملیات رسانه ای سنجیده در چند بخش نظارت، خط مشی تولید، محتوا، نشر و بازخورد و بازخورد قابلیت اجرا دارد، اما برای انتشار باید به سمت مهندسی نشر برویم.


معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: امروز بستر تولید محتوا از نظر انتشار به خودمان محدود شده است که به آن فیلتر حبابی می گوییم بنابراین مهندسی نشر باید جایگزین شود تا بدانیم چه محتوایی را منتشر کنیم ما برای آن تولید می کنیم. کدام مخاطب


وی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: سه تحلیل در حال انجام است، تحلیل اول تحلیل تهدیدآمیز بود با این نتیجه که کار نظام تمام شده، البته افرادی هم بودند که زود موضع گرفتند، تحلیل دوم. خوشبین بود، اما تحلیل درست است که رهبری بر مبنای واقع بینانه بود، پیام آقا این بود که حاضران در میدان امروز یا خائن هستند، یا بی پروا یا جاهل و خائنان باید توسط پلیس و مراجع قضایی تحت تعقیب قرار گیرند.

جلالی ادامه داد: دشمن مکار و خیانتکار اتاق جنگ خود را در مورد مهسا امینی که قومیتی، سنی، زن و…


معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری کرمان اذعان داشت: سران کلاب بارها اعلام کرده اند که آتش سوزی با صلاحدید جهاد طباین انجام شود، زیرا به میل خود شلیک کردند، قانونی و رسمی نیست.


جلالی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کارکنان تولید محتوای جهاد تبین باید با نگاهی به مهندسی نشر محصولات خود را تولید کنند چرا که در دولت جدید تمامی موانع برای اینترنت امن، ارزان و سریع را اجرا خواهیم کرد، زیرا ما هستیم. به دنبال اینترنت پر سرعت، مطمئن و سالم نه، دلال اینترنتی هستیم که شعار نیست و انشالله کمتر از یک سال دیگر فیبر نوری را درب هر خانه ای تحویل می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید