تولید محتوا برای مسابقات تولید موبایل یکی از ماموریت هایی است که فارس باید بیشتر به آن توجه کند.

ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781436

کوشکی در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج گفت: یکی از ماموریت هایی که استان فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد بحث تولید محتوا و برگزاری مسابقات انیمیشن و موبایل، محصولات کامپیوتری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه حشمت کوشکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس امروز 12 آبان ماه در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که توسط سازمان فضای مجازی فارس در شیراز برگزار شد، گفت: : محتوا و معتقدم یکی از ماموریت هایی که استان فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد بحث تولید محتوا و برگزاری مسابقات انیمیشن و محصولات موبایل و کامپیوتر است.

وی افزود: چند روز پیش در سازمان فنی و حرفه ای فارس شاهد برگزاری مسابقات کشوری مهارت در زمینه گرافیک و طراحی نرم افزارهای تجاری بودیم که در شهرستان ها، استان ها و کشورها برگزار می شود و در سال 2022 برگزار می شود. در شانگهای چین.”

کوشکی گفت: مسابقه امروز نمونه بسیار خوبی بود.

در این بازدید پیشنهادات مختلفی ارائه شد و مقرر شد در اولین فرصت جلساتی با مسئولان برگزار شود تا آموزش های تکمیلی برای رشد و شکوفایی شرکت کنندگان پس از پایان مسابقات ارائه شود تا بتوانیم ارتباط مشترک و تفاهم نامه ای داشته باشیم که این گونه رشته ها و محصولات استان فارس نیاز به پیگیری بیشتری دارند.

وی ادامه داد: وقتی به کشورهای دنیا نگاه می کنیم و می بینیم که برای ما محتوا تولید می کنند و ما می نشینیم و فقط به آن تولید محتوا گوش می دهیم، اتفاقی می افتد که مناسب نیست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری برای فضای مجازی گفت: اگر رهبری نبودم به سمت فضای مجازی حرکت می کردم و آن را اداره می کردم. «این کلمه بزرگی است و به ما هشدار می دهد که از فضای مجازی غافل نشویم. .

کوشکی گفت: اگر فقط تولید محتوای ساخته شده توسط دیگران را در فضای مجازی تماشا کنیم و از آن استفاده کنیم، قطعا در آینده شکست خواهیم خورد.

وی در خصوص مسابقات تولید محتوای بسیج گفت: ما معتقدیم زمانی که بهترین افراد را در هر زمینه معرفی می کنیم باید افراد را سازماندهی و مدیریت کنیم و در صورت نیاز آموزش های تکمیلی ارائه کنیم تا در آینده شاهد باشیم. رویدادهای مشابه در گروه های سنی مختلف.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید