برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال نقطه عطفی برای نخبگان و نهادهایی است که به تولید محتوا نیاز دارند


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911901

کریمی هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را نقطه عطف و پل ارتباطی جامعه نخبگان و نهادهای نیازمند تولید محتوا عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سعید کریمی در اختتامیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشوری گفت: این مسابقات از چهارم آبان ماه آغاز شد و در سه محور بازی موبایل با موضوعات آموزشی، تولید نرم افزار موبایل با موضوعات آموزشی و آموزش و انیمیشن با موضوع ایران قدرتمند برگزار کرد.

وی افزود: 16 تیم متشکل از هشت تیم پویا، پنج تیم نرم افزار موبایل و چهار تیم بازی موبایل که البته بعدا یک تیم دیگر اضافه شد در این مسابقات شرکت کردند.

کریمی بیان کرد: در حوزه بازی های موبایلی که کاملاً چالش برانگیز است، شاهد حضور اولین شرکت کنندگان بودیم که حضور تیم های دانش آموزی از نکات برجسته این رویداد بود.

مدیر مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همزمان با برگزاری این مسابقات، رویداد مجازی و مردم پایگاه کرمانشاه در ایران، ظرفیت گردشگری استان و وحدت ادیان و مذاهب را افزایش می دهد. در قالب آثار گرافیکی ارسال شد.

کریمی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تنها اجرای برنامه ای اعلام شده از سوی بسیج نبوده است، بلکه چنین رویدادی را نقطه عطف و پل ارتباطی جامعه نخبگان این حوزه با جامعه می دانیم. موسساتی که نیاز به تولید محتوا دارند.

وی افزود: اگرچه نمی توانیم برای شرکت کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شغل ایجاد کنیم، اما با برگزاری چنین رویدادهایی حس رقابت پذیری و عزت نفس در بین شرکت کنندگان ایجاد می شود.

کریمی شرکت در رویدادهایی مانند رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را کمک به یادگیری کار تیمی دانست و گفت: سپاه و بسیج هر جا که احساس خطر کنند یا ایرادی ببینند وارد می شوند.

مدیر مرکز فضای مجازی حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ورود مشارکت کنندگان در پرونده تولید محتوای دیجیتال در حوزه اشتغال مهمترین هدف ماست زیرا در شرایط فعلی شاهد مهاجرت تکنسین ها هستیم. در زمینه نرم افزار

به گفته کریمی داشتن حداقل درآمد در استان محل سکونت با وجود مشکلات زندگی در مناطق مذکور بهتر از درآمدهای بالاتر در حاشیه شهرهای بزرگ یا خارج از کشور است و بر این اساس اگر در استان خود با درآمد کمتر، یک اتفاق مبارک رخ داد.

وی با اشاره به افزایش 100 درصدی شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری افزود: سال گذشته تنها هفت تیم در این مسابقات شرکت کردند و امسال شاهد حضور 17 تیم بودیم.

وی همچنین از فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، رئیس دانشکده پیراپزشکی واحد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، شهرداری، فرهنگ و رهبری، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید