بی توجهی به تولید محتوا فضا دادن به دشمنان است/ لزوم توانمندسازی جوانان خلاق در عرصه تولید محتوای دیجیتال


ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912180

یک کارشناس سیاسی گفت: نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در عرصه رسانه بی تفاوت باشیم چرا که بی توجهی به تولید محتوا فضا دادن به دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشاد فردی کارشناس سیاسی و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در گفتگو با سبلان ما وی در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان اردبیل ضمن قدردانی از دست اندرکاران این رویداد گفت: چنین رویدادهایی نشان می دهد که جوانان ما چقدر ذوق، فکر، توانایی، خلاقیت و ابتکار دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی، ضرورت تولید محتوای انقلابی و فاخر را تبیین کرد و خاطرنشان کرد: نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در رسانه ها به ویژه در فضای مجازی بی تفاوت باشیم. فضا را از دشمن به آن بدهید یا اجازه دهید دشمنان و بدخواهان انقلاب از بیرون بر این فضا حکومت کنند.

یکی گفت: کشوری را پیدا نمی‌کنید که در حد کشور ما در معرض حملات رسانه‌ای قرار بگیرد که انواع تلویزیون‌ها، سایت‌ها، صفحات مختلف، خبرگزاری‌ها و غیره شبانه روزی وحشت ایجاد کنند. ، برای جوانان جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: تولید محتوای انقلابی در فضای مجازی فرصتی برای بصیرت افزایی است. محتوایی که نشان دهنده دستاوردها و دستاوردهای انقلاب متناسب با انقلاب اسلامی باشد. کارکرد و اهمیت هنر تولید محتوا در مقابل ترفندهای دشمنان مکار که برای حمله به انقلاب دندان تیز کرده اند به خوبی مشهود است و این هنر می تواند در عرصه بصیرت افزایی نقش موثری داشته باشد.

این کارشناس سیاسی و فعال رسانه ای در پایان سخنان خود با تاکید بر تاثیرات ارتقای تولید محتوای تخصصی گفت: هر چقدر به سمت کیفیت، تخصصی سازی اصولی و ارتقای تولیدات محتوا برویم، نتایج این تولیدات توانمند خواهد بود. ایجاد یک کارزار فکری جهانی که ریشه دارد نهاد مقدس و مبارک بسیج باید رهبری کند. متولیان نیز می توانند با تقویت بسترهای داخلی و ایجاد تمایل و انگیزه برای بازگشت مخاطبان به این بسترها برای نهادینه سازی این تولیدات کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید