لزوم تولید محتوا در حوزه دیجیتال در جنگ ترکیبی/ مسئولان باید در این زمینه سخت تلاش کنند


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911416

مدیرعامل شرکت شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون:

عباس یزدان پناه گفت: در شرایط کنونی کشور طبق تعبیر مقام معظم رهبری شاهد جنگ ترکیبی هستیم; نیاز جدی به تولید محتوا در حوزه دیجیتال وجود دارد و باید در این زمینه کار کنیم و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس یزدان پناه در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان در گفتگو با را آرمان; وی گفت: بسیار خوشحالم که در جمع جوانان فعال در زمینه تولید محتوا در حوزه دیجیتال هستم.

مدیرعامل شرکت شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون ادامه داد: یکی از ماموریت های مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگی، روابط عمومی و ارتباطات است و در این راستا به خوبی عمل می کند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور طبق تعبیر مقام معظم رهبری شاهد جنگ ترکیبی هستیم; نیاز جدی به تولید محتوا در حوزه دیجیتال وجود دارد و باید در این زمینه کار کنیم و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

یزدان پناه تصریح کرد: فضای مجازی یکی از موضوعات مهمی است که محتوای موجود در این فضا می تواند جنگی تمام عیار ایجاد کند و در شرایط کنونی شاهد هستیم که کودکان و بزرگسالان در بستر فضای مجازی درگیر هستند، بنابراین باید تولد این فضا را جدی گرفت. محتوای دیجیتال

مدیرعامل شرکت شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون افزود: در این رویداد تیم ها با قدرت و جدیت در زمینه های انیمیشن، نرم افزار موبایل و بازی های موبایلی فعالیت می کنند.

وی گفت: شاهدیم که در صنایع مختلف از انیمیشن و موشن گرافیک برای نمایش عملکرد سازمان استفاده می کنند و در حوزه نرم افزاری شرکت های مختلف می توانند از این فضا برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

یازدن پناه با اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: مسئولان باید تلاش و نگاه جدی به این حوزه داشته باشند. چون این منطقه کم نیست و اگر در قدیم با جنگ سخت و داغی مواجه بودیم امروز جنگ نرم است و این جنگ را فضای مجازی و متناسب با اقدامات دشمنان در این زمینه شکل می دهد. ما باید بر قلب مردم تأثیر بگذاریم. و تنها راه در این مسیر تولید محتوا در حوزه دیجیتال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید