نهضت تولید محتوا در حوزه حفاظت مقدس باید مردم محور باشد


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882673

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت: حرکت تولید و محتوا در قالب های مختلف هنری باید به یک سنت مردمی تبدیل شود تا مثمر ثمر و رسوخ شود. در اعماق روح.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار عبدالرضا آزادی در جمع بینندگان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان اردبیل گفت: برای تداوم امور حراست مقدس باید رویه ای را آغاز کنیم که تبدیل به سنت شود. از مردم

وی افزود: حرکت تولید و محتوا در قالب های مختلف هنری برای ثمربخشی و نفوذ در اعماق و روح باید مردم محور و نه با اشکال خام اداری مدیریت و راه اندازی شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: منابع و محتوای دفاع مقدس باید در بخش تولید قرار گیرد. ما به هیچ قیمتی کتاب منتشر نخواهیم کرد و برای ما کیفیت و آگاهی مخاطب در تولیدات فاخر مهم است.»

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب همیشه می فرمایند که محتوای انقلاب را با راهکاری جذاب به نسل جدید ارائه کنیم و قطعا این امر از طریق هنر و رسانه میسر می شود.

سردار آزادی تاکید کرد: هیچ اثر هنری نباید وابسته به حمایت مالی باشد، بلکه همه چیز باید به پول مربوط باشد چرا که شیرینی تولیدات معنوی محبوبیت آنهاست.

وی بیان کرد: مضمون یابی در خلق آثار بسیار مهم است و در سیره شهدا می توان آثار فاخری را یافت. در حوزه روایتگری نیز باید از محافظان حرم و اهل بیان برای انتقال بهتر مطالب و اعمال هشت سال پاسداری استفاده کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید