صحنه های جذاب و بامزه در رویداد محتوای بسیج/ باید وارد فضای تهاجمی در حوزه تولید محتوا شویم.

ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781638

دبیرکل فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: در زمینه تولید محتوا برای پاسخگویی به شبهات و فراتر از آن باید از عرصه دفاعی خارج شده و حالت تهاجمی تری پیدا کنیم. این امر مستلزم افراد خوش فکر، توانمند و جوانانی است که انگیزه راه اندازی نهضت تولید محتوا را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمود تشکری در حاشیه بازدید از سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار داشت: آرمان ها; دوران دفاع مقدس رویارویی شدید با استکبار جهانی و سلف آنها یعنی رژیم بعث عراق بود.

دبیرکل ستاد فرماندهی نیروهای مسلح گفت: بحمدالله با موفقیت از این میدان خارج شدیم و دشمن متوجه شده که در روابط با ملت ایران برخورد قاطع و نظامی جواب نمی دهد و با استفاده از همه ابزار وارد عرصه های دیگر شده است. در حوزه های مختلف اقتصادی، حقوقی، از امنیت و حتی دفاع به ویژه در حوزه فرهنگی استفاده می کند و تلاش های زیادی کرده است که هنوز هم انجام می دهد.

وی افزود: آنچه رمز پیروزی ما در این انقلاب بود، اعتقادات دینی و فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی بود که مردم ایران داشتند. مسائل اصلی و حساسی که باعث پیروزی ما در صحنه شد، مسائل اعتقادی عمیق اسلامی و دینی و روحیه جهادی در مردم ایران بود.

دشمن اعتقادات دینی و فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی ما را هدف قرار داده است

سردار تشکری در ادامه بیان می کند: دشمن ما را با این خصلت استثنایی هدف قرار داده و وارد عرصه های دیگر شده است و امروز در عرصه جنگ نرم با ما روبروست و سعی می کند پایه های اعتقادات دینی ما به ویژه جوانان را از متن متزلزل کند. طبیعتاً کشوری که خود را از هویت ملی و مذهبی و خاستگاه فرهنگی-تاریخی خود جدا کند، به راحتی فرو می پاشد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تعبیر زیبایی دارند که امروز جوانان ما به عنوان افسران جبهه جنگ نرم باید وارد این عرصه شوند، مهمترین کار در این حوزه تولید محتوا است. دشمن همه باورها و ارزش های ما را زیر سوال می برد، همانطور که اردو می آفریند، تیم می سازد و سرمایه گذاری می کند و اتاق فکر سنگین و بسیار قوی دارد.

ما باید باور کنیم که در عرصه واقعی جنگ قرار داریم

محمود تشکری تاکید کرد: دشمن از نظر مادی و محتوایی سخت کار می کند و باید باور کنیم که در عرصه واقعی جنگ قرار داریم. این جنگ خاکریزی در خانه ما در حال انجام است و ابزار آن به ما نزدیک شده است، بنابراین کار در این منطقه بسیار سخت و پیچیده است. بیایید برویم و منطقه تهاجم بیشتری پیدا کنیم. این امر مستلزم جوانانی خوش نیت، توانا و با انگیزه است تا با حرکتی عاشقانه، برنامه ریزی شده و با بودجه مادی و مجموعه ای از سیستم ها و دستگاه های مختلف، حرکتی عاقلانه در خدمت انجام دهند. .

وی گفت: حضور ما در فضای مجازی نیاز به تقویت دارد و معتقدم الان در دوران دفاع مقدس در حال تمرین و رزمایش هستیم و الان تمرین می کنیم یعنی دشمن را بازدارنده و توانمند می کنیم، نشان دهید و بگویید اگر روزی تهدید عملی می شود، ما آماده مقابله با آن هستیم.

دبیرکل فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: ما در حال حاضر در عرصه فضای مجازی در حال مبارزه هستیم و می توان گفت این رزمایش ها و توانمندی ها باید خیلی زود محقق شود و این رزمایش را انجام ندادیم. اینکه ما آماده مقابله با تهدید دشمن هستیم، اما امروز درگیر هستیم و اکنون لحظه به لحظه برای ما برنامه ریزی می کند. این کار واقعاً ارزشمندی است و امروز این نوجوانانی که در دبیرستان و دبیرستان هستند و دانش آموزانی که اینجا هستند و خوشبختانه معلمان دقتی که اینجا هستند و این بچه ها را راهنمایی می کنند صحنه بسیار جذاب و شیرینی را خلق کرده اند.

تشکری تصریح می کند: اگر کسانی که در دستگاه مسئولیت این حوزه هستند از این توانایی ها حمایت نکنند، سعادت کافران است و از این رو باید خدا را شکر کنیم که چنین توانایی هایی داریم، وظیفه بندگان روشن است که این بچه ها آماده هستند. بخدا بسیجی ها به بهترین نحو وارد عرصه شده اند و این کار در سراسر کشور و در همه استان ها انجام می شود و در این زمینه تلاش می کنند و اگر از ظرفیت حمایت کنیم و دو برابر شود، وارد این عرصه شدند.

وی افزود: امیدواریم مسئولان و نیروهای مسلح کشور از این حرکت‌ها حمایت کنند و این توانمندی‌ها را حمایت و افزایش دهند و بتوان گام‌های زیادی برداشت تا از هر نظر از نظر فکری و مبانی فکری عالی باشیم.

تشکری به بسیجیان توصیه کرد: یکی از محورهای این مراسم امروز سبک زندگی اسلامی ایرانی، موضوع دیگر مبارزه با استکبار و موضوع دیگر خدمت به مردمی است که عرصه های شیرینی هستند که جوانان ما می توانند در این مناطق خدمت کنند. با ارزش به هر حال شناخت دشمن به عنوان اهدافی که دنبال می کند و با تکیه بر مردم، یعنی بسیج اساس و خاستگاه آن افرادی که از این خاندان بزرگواری که من دارم خمینی برای این روزها آفریدند، رفتند. اگر بسیج بتواند با درایت و برنامه ریزی و شناخت دقیق دشمن و تهدیدات دشمن از ظرفیت مردم استفاده کند، قطعاً می تواند جایگاه خود را در جامعه پیدا کند.

وی در پایان تاکید کرد: مجموعه بسیج باید از این فرصت های مردمی استفاده کند. تفکر بسیجی باید در تشکیلات بسیجی ایفای نقش کند. عموم مردم افکار بیسیستی دارند، اما این تفکر باید در قالب سازماندهی و نقش آفرینی موثرتر و با هدفی خاص برای رسیدن به اهداف تلاش کند. لازمه این کار، گسترش بسیج تشکیلات خود و سازماندهی افراد جامعه و دیدگاه های مختلف در این سازمان بزرگ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید