زبان هنری تولید محتوای بسیج اقتدار است/ حضور 26 تیم چند رسانه ای در رویداد محتوای دیجیتال بسیج


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911308

حسین باقری گفت: باید با استفاده از هنر و تولید محتوای انقلابی که نقش اقتدار را در جامعه دارد، دروغ های دشمنان را به اطلاع همه برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین باقری معاون فضای مجازی سپاه طرالله کرمان در چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج ضمن تجلیل از شهدای رهبر اسلام و سردار دلها به عنوان نماد مقاومت، به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: قدرت در فضای مجازی یک ضرورت حیاتی است که انشالله این رویداد را در این راستا آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز نیازمند مبارزه انقلابی در فضای مجازی هستیم. بر اساس فرمولی که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند، اگر انقلابی عمل کرده باشیم، در هر کاری موفق بوده ایم و اگر به صورت اداری عمل کرده باشیم، عقب مانده ایم.

طرالله کرمان معاون فضای مجازی رئیس جمهور گفت: اگر پیشرفتی در عرصه های مختلف عملیات نظامی داشته ایم مدیون تلاش های انقلابی، شهدا، متخصصان و… هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی ما را تسخیر می کند، گفت: با وجود تلاش و تلاش روزافزون نیروهای انقلابی هنوز جای کار وجود دارد، هرچند تلاش ما کم نبوده است، اما باید دشمن را نیز شکست دهیم. این عرصه را شکست دهیم و تنها چاره کار انقلابی و جهادی است.

حسین باقری ادامه داد: امروز دشمن با شایعه سازی و عملیات روانی در صدد تحریف و تسخیر اذهان مردم است اما امروز صدای مفتضح دشمن به گوش رسیده و بشقاب رسوایی او بر زمین افتاده است.

معاون فضای مجازی سپاه ثارالله با اشاره به اقدامات تروریستی شبکه اینترنشنال سعدی ایران گفت: مجریان این شبکه در مدت 50 روز 120 مصاحبه با 25 شبکه تجزیه طلب که برای تخریب ایران و دامن زدن به ایران ساخته شده اند انجام خواهند داد. شعله های جنگ علیه انقلاب اسلامی.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات لو رفته گزارشگر بی بی سی این سریال که به صراحت اعلام کرده بود شبکه بین المللی و سایر شبکه های فارسی زبان به دنبال دموکراسی نیستند، رعنا رحیم پور با همین صدا رسما اعلام کرد که کشورهایی که این شبکه ها از آنها حمایت می کنند. که اصلاً به دنبال دموکراسی در ایران نیستند و اگر قرار است دموکراسی اجرا شود و حقوق زنان مطالبه شود، اولین کشوری که مورد سرزنش قرار می گیرد عربستان است، زیرا آن کشور باید پاسخگوی رفتار خود با زنان باشد.

حسین باقری با بیان اینکه مثل روز روشن است که دشمنان به دنبال تکه تکه کردن ایران هستند، گفت: هدف دشمن با این حجم از رسوایی رسیدن به ایران تکه تکه شده است که در هر نقطه از آن درگیر جنگ و خونریزی است. بر هیچکس پوشیده نیست.» و هیچ ابهامی برای هیچکس باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: امروز در این مراسم از همه هنرمندان می خواهیم و دعوت می کنیم تا با تولیدات باشکوه خود در این جنگ ترکیبی به سمت رد دروغ های دشمن حرکت کنند، دشمن در کنار ماست که جهاد تبیین رهبری است. او رهبر معظم انقلاب است.

معاون فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه اگر نمی‌خواهیم خون‌های ریخته شده و شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت به هدر نرود، باید جنایات افشاگران را مورد تحلیل و تبیین قرار دهیم. و غیره n.، و آرشام را به دنیا بفرستید.

حسین باقری با بیان اینکه باید با قلم هنر و تولید محتوای انقلابی که نقش اقتدار را در جامعه دارد، دروغ های دشمنان را بشناسیم، گفت: رویداد امروز در قالب 26 تیم با مجموع 114 تیم برگزار می شود. مردم و 700 اثر مردمی که به مدت دو سال برگزار می شود، همزمان با آغاز کار سراسر کشور با رامز یا فاطمه الزهرا(س) به دبیر خانه این مراسم ارسال شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کرمان قطب تولید محتوای نرم افزاری و انیمیشن در کشور است و کرمان در سال گذشته در زمینه تولید نرم افزار و انیمیشن رتبه بندی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید