حضور 23 تیم تخصصی در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912103

محمدی از برگزاری چهارمین رویداد راه اندازی تولید محتوای دیجیتال با حضور ۲۳ تیم در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و تولید همزمان محتوای دیجیتال با اساسنامه گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین گروه های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

وی با بیان اینکه این رویداد برای چهارمین بار به صورت ملی برگزار می شود، افزود: رویدادهای استارتاپی محل مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا ایده های جدید، افکار تازه و ذهن خلاق تر را به جامعه هدف معرفی کنند.

محمدی با اشاره به اینکه استارت آپ ها می توانند به عنوان یک محرک، توانایی های نهفته را به جامعه ارائه دهند، گفت: حضور در این رویدادها محل مناسبی برای آشنایی با گروه ها و افرادی است که دارای ایده و خلاقیت هستند و افکارشان. با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته شد

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی استان با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می تواند در بحث اقتصادی نیز موثر باشد، گفت: در این زمینه چهارمین مرحله رویداد تولید محتوا در استان از 8 آبان لغایت 1 آذرماه برگزار می شود. در یاسوج برگزار می شود.

وی به استقبال پرشور شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد و گفت: همزمان با این رویداد بیش از 250 شرکت کننده آثار خود را به بخش عمومی این رویداد ملی ارسال کردند که تولیدات آنها پس از داوری مورد داوری قرار می گیرد.

محمدی به حضور بیش از 60 شرکت کننده در قالب 23 تیم در چهارمین دوره این رویداد در استان اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این دوره در رشته های انیمیشن، نرم افزار موبایل و بازی های موبایلی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح منطقه، از مسئولین دعوت کرد تا از نزدیک از تیم های شرکت کننده در این رویداد بازدید و با ایده ها و تولیدات آنها آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید