حضور بچه های دیار اولینها در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912455

نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با موضوعات گردشگری، شهدای خیر و بازی های بومی محلی شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویداد ملی تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با موضوعات گردشگری، شهدای خیر و بازی های بومی محلی شرکت کردند.

تیم تولید محتوای دیجیتال شهرستان لنده با سه تیم در رشته های انیمیشن و بازی سازی در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه ویویر احمد در یاسوج شرکت کرد.

رئیس فعالان فضای مجازی شهرستان لنده گفت: یکی از بهترین و بهترین ایده هایی که در چهار سال اخیر داشته اند جهت دهی به رویکردها و کارکردها در عرصه تولید به ویژه تولیدات فاخر در قالب انیمیشن، انیمیشن است. توسعه اپلیکیشن های موبایل و بازی های موبایل


499ebc61 6219 4544 a9fa 5398f0e10027 خبر خاکستری

سید اسماعیل میری گفت: شهرستان لنده در این چهار سال با بهره گیری از ظرفیت بالقوه نوجوانان و جوانان در این رویدادها شرکت کرد.

وی گفت: هفته گذشته اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال شهرستان با حضور بیش از 12 تیم در شهرستان لنده برگزار شد که منجر به جهش خوبی در شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان این شهرستان شد. .

میری بیان کرد: توجه به زیرساخت های فنی و آموزشی و توانمندسازی اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان این مناطق می تواند علاوه بر توانمندسازی، منبع درآمدی برای آنها باشد.

وی در ادامه بیان کرد: شهرستان لنده نیز در رویداد بسیج تولید محتوای دیجیتال استان با 3 تیم در زمینه بازی سازی و انیمیشن حضور داشت.


8a676d4c e12c 4f76 9f4e cb7557115dde خبر خاکستری

ایمان محتشم سرپرست تیم پویانمایی شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: این اقدام در نوع خود قابل تحسین است و از مجموعه های مختلف بسیج به ویژه فضای مجازی کمال تشکر را داریم. ، برای ایجاد چنین زمینه ای برای شناسایی و توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای ارائه تصویری از امکانات خود.

وی افزود: توجه مسئولان بسیج و سپاه به این موضوع منجر به رویکرد تولید محتوا در سطح جامعه برای ایده پردازی و هدف قرار دادن محتوای قوی شد.

محتشم بیان کرد: برگزاری چنین رویدادی در سطح استان باعث ایجاد حس رقابت و فضایی برای خلق ایده و توانایی افراد مختلف می شود و امیدواریم سایر سازمان ها و نهادهای فرهنگی در سطح جامعه که از بودجه های فرهنگی خوبی برخوردار هستند نیز بتوانند. برای مشارکت در این زمینه.گامی بردارید


b91f8063 ddf4 48ad ada1 1bb03ecf849f خبر خاکستری

متین دستاران همچنین گفت: بیش از 4 سال است که در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت می کنیم و در این سال ها تجربیات ارزنده ای کسب کرده ایم.

این جوان لنده ای شرکت کننده در چهارمین رویداد ملی استانی گفت: امسال با تجربه ارزشمندی که از حضور در این رویدادها به دست آوردیم در عرصه انیمیشن حضور پیدا کردیم و امیدواریم نتیجه کارما اثری ماندگار بر آن بگذارد. رویداد.


668609d5 6454 4a0b bd45 470911ec1d7b خبر خاکستری

محمدامین تقوی از سازندگان بازی های موبایل در این دوره گفت: دومین سالی است که در این دوره شرکت می کنم و امیدواریم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را در این زمینه شاهد باشیم.

عبدالوهاب تقی زاده قکات: برگزاری چنین رویدادهایی می تواند استعدادهای بالقوه نوجوانان و جوانان را متبلور و واقعی کند.

یک کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر گفت: توجه به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند افراد را برای کسب درآمد در حوزه بازارهای دیجیتال توانمند کند.

وی گفت: تلاش و تلاش سازمان فضای مجازی بسیج در هدایت و برگزاری رویدادهای مهم در چند سال اخیر منجر به شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان در عرصه های مختلف شده است.


a1de6129 9877 44cc 9dee 0fbbf0765201 خبر خاکستری

محمد ریاحی گفت: توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جامعه امری مهم از سوی ادارات و نهادها است، اما این مهم در این سال ها تنها به همت سازمان فضای مجازی بسیج و نتیجه آن انجام شد. این نیز باعث شد که خروجی با ارزش شود.

در ادامه مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان لنده شهر استعدادهای برتر این دوره از رویداد در استان است و تیم های شرکت کننده در مقایسه با آن توانایی های بسیار خوبی از خود نشان دادند. به سال قبل.»


db87742b 1c05 4eca a83c 9e7e2908b17d خبر خاکستری

محمود محمدی گفت: تیم های شرکت کننده در چهارمین دوره امسال حضور پویاتر و قوی تری داشتند و امیدواریم از آنجایی که این شهر به شهر اولین ها شهرت دارد امسال نیز شاهد سربلندی تیم های شرکت کننده در این رویداد ملی باشیم. .

وی همچنین با بیان اینکه شهرستان لنده با وجود اینکه نسبت به سایر شهرستان های استان از جمعیت کمتری برخوردار است، اما شاهد استعدادهای ناب در این شهرستان هستیم، گفت: امیدواریم با خلق ایده های برتر و سناریوهای بسیار قوی بتوانیم در این رویداد افتخاراتی کسب کنیم. بهتر بودن در استارت آپ های استانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید