حضور بیش از 20 تیم همکار در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911550

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم بیان کرد:

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: بیش از 20 تیم خواهر در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، سید محمد حسن یزدی نژاد در حاشیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امروزه اهمیت فضای مجازی به حدی است که رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را با معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب برابری کنید، مردم اسلام بدانند که دلیل این اتفاق همین است.

وی ادامه داد: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در زمینه تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، پرورش و ارتقای توان فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه تولید محتوای بسیج و شناسایی استعدادهای برتر اهالی در زمینه تولید محتوای دیجیتال برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کسب و کارهای مجازی و دیجیتال بومی از جمله اهداف این رویداد هستند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم تصریح کرد: این رویداد یک ماراتن (48 ساعت در مرحله استانی و 72 ساعت در مرحله کشوری) است که در آن بازی سازان و نرم افزارهای ویژه گوشی های موبایل و تولید انیمیشن از اقصی نقاط کشور کشورها در دو مرحله شرکت می‌کنند، استان‌ها و کشورها گرد هم می‌آیند و به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه موبایل)، انیمیشن و اپلیکیشن برگزار می شود.

یزدی نژاد با اشاره به تعداد شرکت کنندگان و تیم های حاضر در این رویداد گفت: در حال حاضر بیش از 40 تیم که 21 تیم خواهر هستند در این رویداد حضور دارند.
وی بیان کرد: تیم های 3 تا 5 نفره و بیش از 300 نفر برای این رویداد استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به جوایز این دوره خاطرنشان کرد: تیم اول 100 میلیون ریال، تیم دوم 80 میلیون ریال و تیم سوم 50 میلیون ریال در هر بخش جوایزی را دریافت خواهند کرد. همچنین 170 میلیون ریال جایزه ویژه برای تیم منتخب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید