52 تیم در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان به رقابت می پردازند


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911338

خجت پور گفت: 212 نفر در قالب 52 تیم در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان به رقابت می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سرهنگ حسن حجت پور صبح امروز در افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار داشت: اهمیت دنیای مجازی به حدی است که رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را برابر انقلاب اسلامی می دانند و می دانند. در همین راستا فضای سازمان دنیای مجازی بسیج سال اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال می کند.

وی با بیان اینکه سازمان فضای مجازی بسیج لرستان در عرصه تولید محتوا نقش آفرینی می کند، افزود: امروز چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج در استان لرستان آغاز شد که هدف از برگزاری این رویداد به نمایش گذاشتن توانمندی های تخصصی بسیج است. در حوزه محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقا و ارتقای توان فنی و خلاقانه افراد در عرصه تولید محتوای بسیج، شناسایی استعدادهای برتر مردم در زمینه تولید محتوای دیجیتال به منظور ایجاد اشتغال. و رونق کسب و کارهای مجازی و دیجیتال محلی.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان گفت: امسال این مراسم به صورت حضوری و عمومی برگزار می شود. بخش عمومی این رویداد از 20 روز پیش آغاز شد و شرکت کنندگان 200 اثر ارسال کردند. در بخش حضوری، 212 شرکت کننده ثبت نام کردند که در 52 تیم در انیمیشن، یک بازی اختصاصی موبایل و یک اپلیکیشن موبایل ظرف 48 ساعت به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در روز پایانی تمامی آثار داوری و به تیم های برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به هجمه ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر این نوید را می دهیم که جبهه انقلاب زنده و پویا است. و امسال تعداد شرکت کنندگان 50 درصد بیشتر از سال گذشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید