36 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان به رقابت می پردازند

زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781192

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گفت؛

حجت پور گفت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان 36 تیم به رقابت می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سرهنگ حسن حجت پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در استان اظهار داشت: ایشان با ایجاد و رفع ناامیدی جوانان اقدام به برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان لرستان کردند. .

وی افزود: در این رویداد بزرگ به دنبال شنا و کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان فعال در فضای مجازی هستیم تا بسترهای جدید و نوظهوری را برای جذب جوانان و نوجوانان به بسیج فراهم کنیم.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج لرستان گفت: این رویداد به منظور حمایت از اشتغال جوانان در حوزه فناوری های نوآورانه و دیجیتال، ایجاد شبکه ای قوی برای تولید محتوای دیجیتال مختص انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 132 نفر از جوانان و نوجوانان لرستانی در قالب 36 تیم در سه بخش انیمیشن، اپلیکیشن و بازی اندروید در این رویداد شرکت کردند، تصریح کرد: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به مدت دو نفر برگزار می شود. روزها و جمعه این مسابقه به پایان می رسد.

حجت پور گفت: پس از برگزاری این رویداد، محصولات توسط تیم داوری که از اساتید برجسته استان هستند، داوری می شود و اعضای هر بخش به مسابقات کشوری که آذرماه در تهران برگزار می شود، اعزام می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید