رقابت 12 تیمی در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911270

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج کردستان با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گفت: 12 گروه برای حضور در این رویداد در استان با هم رقابت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی مجتبی فرامرزی مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: استعدادهای باهوش و قوی در زمینه تولید محتوا داریم اما متاسفانه این افراد و استعدادها شناسایی و ارتقاء نمی یابند و نظام سلطه توسط فاز رسانه ای وقاحت علیه مردم و این سیستم فضا وارونه می شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد استعدادیابی افراد و تیم های زیادی در حوزه دیجیتال است.

فرامرزی افزود: این رویداد در سه بخش برنامه نویسی نرم افزار موبایل و انیمیشن بین دوازده تیم شرکت کننده از امروز 4 تا 7 آبان ماه در یک مسابقه 48 ساعته برگزار می شود و در پایان تولیدات با داوری کارشناسانه و تیم‌های برتر هر بخش به نمایش، داوری و تجلیل می‌روند و تیم‌های برتر هر بخش وارد رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشوری می‌شوند که در آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نسبت به رویدادهای گذشته تفاوت وجود دارد و علاوه بر رویداد اصلی، تولیدات و آثار افراد جریان اصلی جمع آوری شده است و در پایان به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه افسران جنگ نرم امروز باید با تولید محتوا با دشمن مبارزه کنند، گفت: امروز اگر می خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تلاش کنیم در فضای مجازی محتوا تولید کنیم و اگر خوب خلق کنیم قطعا می توانید باشید. در مقابل دشمن راضی باشیم، پیروز خواهیم شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید