مسابقات 20 تیمی در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان آغاز شد.


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911328

محمدهادی تهرانی مقدم رئیس سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان از آغاز رقابت 20 تیم تخصصی در مرحله استانی چهارمین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، محمدهادی تهرانی مقدم در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: این رویداد همزمان با بیش از 31 استان کشور برگزار می شود. 500 تیم از امروز به مدت 48 ساعت شروع می کنند.

وی افزود: این رویداد با هدف شناسایی توانمندی‌های بالقوه و توانمند بسیج در حوزه تخصصی تولید محتوا، ارتقا و رشد این توانمندی‌های فنی و خلاقانه و شناسایی استعدادهای برتر در حوزه دیجیتال با هدف ایجاد است. مشاغل و ترویج اقتصاد و تجارت دیجیتال.

نماینده رسمی سازمان بسیج فضای مجازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: 103 نفر در قالب 33 تیم شامل 31 خواهر و 72 برادر برای شرکت در این رویداد در رشته های انیمیشن، نرم افزار ویژه تلفن همراه و … ثبت نام کردند. بازی های ویژه موبایل نمرات تخصصی در این دوره 72 نفر در قالب 20 تیم پذیرفته شدند.

تهرانی مقدم گفت: 11 تیم در بخش انیمیشن، پنج تیم بازی های ویژه تلفن همراه و چهار تیم در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه با حضور 72 نفر از سراسر استان حضور دارند و در مدت 48 ساعت محصول تولید می کنند. .

وی افزود: در این دوره از رویداد قسمتی جانبی با نام رویداد تولید محتوای انبوه راه اندازی شد که از 17 تا 24 آبان ماه 148 نفر به صورت انفرادی 280 اثر خود را در بخش های ویدئویی موبایلی 83 اثر، پوستر 96 خلق کردند. آثار به این رویداد و 101 عکس ارسال شد تا به برترین های این بخش در مراسم اختتامیه مرحله منطقه ای این رویداد جوایزی اهدا شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر سال های گذشته خواهران نیز در این رویداد به رقابت می پردازند و در بین شرکت کنندگان تیم خانوادگی نیز حضور دارد و غرفه شتاب دهنده نیز برپا شده است که آنها در مورد کارآفرینی شرکت صحبت خواهند کرد. آنها بازیکنان را برای توسعه تجارت و اقتصاد آینده تیم ها راهنمایی می کنند.

تهرانی مقدم افزود: در این رویداد 7 داور و منتور شرکت کنندگان را راهنمایی می کنند تا به محصول نهایی خود برسند.

وی با بیان اینکه تیم های برتر این رویداد در هفته بسیج به همراه تیم سازمان فضای مجازی بسیج برای مسابقات کشوری به تهران اعزام می شوند، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در سال های اخیر در بخش بازی ها رتبه اول و کشوری را کسب کرده اند که خدای ناکرده انشاالله امسال بتوانیم رتبه های خوبی در سطح کشوری در خور سیستان و بلوچستان کسب کنیم.

این رویداد به دستور سردار عوض علی فکیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ساعت 9 صبح امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شد و با رقابت شرکت کنندگان به مدت 48 ساعت ادامه خواهد داشت و برگزیدگان این رویداد به صحنه ملی

این رویداد در بخش‌های پویا، نرم‌افزار و بازی‌های موبایل در بخش پویا با موضوعات «تبیین جهاد، وحدت اسلامی، سبک زندگی، فرهنگ ایثار و مقاومت، آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و اهدای خون، اهدای زندگی» در بخش پویا قرار دارد. ویژه نرم افزار تلفن همراه با موضوعات قرآن و عترت، جهاد خدماتی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش بازی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید