چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می شود


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910661

خجت پور گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج از 4 تا 7 آبان ماه در لرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حسن خجت پور در گفتگو با خبرنگار صفیفلک گفت: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند در قالب تیم های سه تا پنج نفره در بخش های مختلف انیمیشن و انیمیشن، نرم افزار موبایل و بازی های موبایلی محتوا تولید کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد حداکثر تا 30 آبان ماه از طریق سایت event.bsijmajazi.ir ثبت نام کنند.

با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از چهارشنبه 4 لغایت جمعه 6 آبان ماه در استان برگزار می شود.

حجت پور خاطرنشان کرد: در روز پایانی این رویداد، اجراها قضاوت و تیم های منتخب معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقات برای حضور در مسابقات کشوری راه یافته و تیم های حائز رتبه نیز جوایز ارزنده ای دریافت می کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان هدف از برگزاری این رویداد را نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در زمینه تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی دانست و افزود: ارتقا و توسعه از توانمندی های فنی و خلاقانه مردم در عرصه تولید محتوا بسیج، شناسایی بهترین استعدادهای مردمی در زمینه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال زایی و رونق اقتصادی کسب و کارهای مجازی و دیجیتال داخلی نیز از دیگر موارد است. اهداف این رویداد

وی یادآور شد: رویداد تولید محتوای بسیج نیز دارای بخش پرمخاطب است که به صورت مجازی برگزار می شود، شرکت کنندگان می توانند در سه بخش کلیپ و فیلم تلفن همراه، پوستر و آثار گرافیکی، عکس و نوشته آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. به آثار برگزیده هر بخش، جوایز ارزنده ای در هنگام شرکت در مسابقه کشوری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید