چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان شمالی برگزار می شود


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909917

مهدی اکرمی گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج از چهارشنبه 4 تا جمعه 6 آبان ماه در مرکز خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اکرامی رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار شب ترکی وی با اشاره به اینکه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرکز خراسان شمالی برگزار می شود، گفت: این رویداد از چهارشنبه 4 تا جمعه 6 آبان ماه در سطح استان برگزار می شود.



وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده در بخش های مختلف انیمیشن و انیمیشن، نرم افزار تلفن همراه و بازی های موبایلی به ارائه محصولات و رقابت با یکدیگر می پردازند.



اکرامی افزود: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی ارزشمند برای جذب ایده، کشف استعداد و ساماندهی گروه های منسجم تولید محتوا در فضای مجازی است.



این مسئول گفت: تیم های شرکت کننده به مدت سه روز به صورت رودررو به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت برگزیدگان این رویداد برای حضور در مسابقات کشوری معرفی و جوایز ارزنده ای به آنها اهدا خواهد شد.



اکرامی با اشاره به اینکه این رویداد در تالار ایثار بجنورد برگزار می شود، گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا 30 آبان ماه ثبت نام خود را از طریق سایت event.bsijmajazi.ir نهایی کنند.

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید