چهارمین مرحله از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد برگزار می شود


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909745

حسینی دبیر چهارمین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد از برگزاری این رویداد در قالب تیم های سه و پنج نفره آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و به منظور مانور حرکتی هماهنگ در فضای مجازی، تشکیل واحد فرماندهی و کنترل عملیات در فضای مجازی، تولید حجم قابل توجهی از محصولات با کیفیت رقابتی در ایده و توانمندی بسیج و ارائه توانمندی های تخصصی بسیج، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود.

وی استعدادیابی، تشکیل گروه های تولید محتوا در فضای مجازی و جذب ایده های برتر را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد و افزود: با برگزاری چنین رویدادهایی می توان توان فنی و خلاقانه نیروها را به صورت واقعی ارتقا داد. عمل.

حسینی با بیان اینکه علاقه مندان در قالب تیم های سه تا پنج نفره برای ایجاد بازی های ویژه موبایل، اپلیکیشن موبایل و انیمیشن و موشن گرافیک می توانند در این رویداد شرکت کنند و اظهار داشت: شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است. پس از برگزاری مرحله استانی این رویداد، مرحله نهایی آن در نیمه دوم آذرماه سال جاری با حضور برترین بازیکنان مرحله استانی در تهران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت فشرده، تیم های منتخب این سه بخش نیز با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی در طول مسابقات، محصولات خود را معرفی خواهند کرد. ، برای توانمندسازی و سازماندهی یکپارچه در سطح استان افزود: تیم های شرکت کننده به مدت 48 ساعت در این رویداد که 4 آبان ماه برگزار می شود حضور خواهند داشت و در پایان تولیدات داوری و تیم های منتخب معرفی خواهند شد. در مراسم اختتامیه

دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد گفت: علاقه مندان می توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 2 آبان ماه با مراجعه به سامانه event.bsjmajazi.ir نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین جهت مشاوره و یا سوالات مربوط به مراسم با شماره 09138534313 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید