برگزاری دومین رویداد رونمایی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779210

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

حمید هرمدل از راه اندازی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان با همکاری شبکه دنا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید هورامدل با اشاره به اهداف برگزاری دومین رویداد راه اندازی تولید و محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه تولید و محتوای دیجیتال در حال برگزاری است. اطلاع رسانی و تولید محتوای دیجیتال مطابق با منشور گام دوم انقلاب در بین گروه های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

وی با بیان اینکه این رویداد برای سومین بار در سطح ملی برگزار می شود، افزود: رویدادهای استارتاپی محل مناسبی برای صاحبان مشاغل است تا بتوانند ایده های جدید و ایده های نو و ذهن خلاق تری را به شرکت خود جذب کنند و اما همچنین مکانی عالی برای کسانی که به دنبال فرصتی برای ارائه خود و خلاقیت فردی خود در رابطه با ایده ها، آشنایی با افراد همفکر و به اشتراک گذاشتن افکار خود با آنها هستند.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه محصولات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر اطلاع رسانی و اطلاع رسانی می تواند در بحث اقتصادی نیز موثر باشد، گفت: این مراسم رونمایی از 13 آبان تا 13 تیرماه در استان و استان برگزار می شود. شهر یاسوج.

هورامدل با تاکید بر اینکه فضای مجازی کشورمان باید توسط نیروهای جوان و بومی مدیریت شود، افزود: شرکت کنندگان می توانند در زمینه انیمیشن، تولید اپلیکیشن و بازی های موبایلی در این رویداد شرکت کنند.

باید بگویم؛ دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی سازمان فضای مجازی سپاه فتح و معاونت شبکه فضای مجازی دنا با حمایت و حمایت ادارات و سازمان های متولی از 12 تا 14 آبان ماه به مدت 48 ساعت در یاسوج برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند تا 9 مرداد ماه با شماره تلفن 09176220062 در شبکه های اجتماعی مشاوره دریافت کرده و با معرفی اعضای تیم خود ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید