برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در خوزستان / رویداد 2 ساعته و ماراتن محور

ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780641

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان خوزستان از برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سرگرد یونس سلیمانی رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب در خصوص رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خوزستان و سایر استان ها حضور فعالان فضای مجازی، نخبگان و افرادی که در این زمینه تخصص دارند.

19fda60b 2c84 4ad3 a95b 5b2ed6c5af8f خبر خاکستری

169389 200 خبر خاکستری

وی افزود: با تکیه بر توانمندی بسیجیان استان در سه حوزه انیمیشن، بازی های ویژه موبایل و نرم افزارهای موبایلی از 21 تا 23 آبان ماه به صورت همزمان در سراسر استان تولید محتوا خواهند کرد.

سلیمانی با بیان اینکه ثبت نام در این رویداد از چهارم آبان ماه آغاز شده و تا دهم آبان ماه جاری به پایان می رسد، گفت: علاقه مندان با مراجعه به سایت متمرکز http://event.bsjmajazi در این رویداد ثبت نام می کنند. ir.”

مسئول فضای مجازی بسیج استان خوزستان ادامه داد: گروه های علاقه مند به شرکت در این رویداد چه در سطح بسیج و چه در سطح مراکز پژوهشی در زمینه نرم افزار موبایل، بازی های موبایلی و انیمیشن و انیمیشن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: روال این رویداد 8 ساعته و نحوه کار آن بر اساس ماراتن است و بلافاصله در روز افتتاحیه موضوعات به گروه ها اعلام می شود.

سلیمانی گفت: همچنین تیم های اول و دوم در 3 حوزه پویایی، برنامه ترافیکی و نرم افزار موبایلی علاوه بر ارتقاء نقدی در استان، تیم اول هر منطقه در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید