برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال تخصصی بسیج در استان مارکاسی

ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780507

این را معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اعلام کرد

گودرزی از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مارکاسی امشب در نشست خبری با اشاره به اهمیت فضای مجازی در این عصر گفت: فضای مجازی فضایی اجتناب ناپذیر و رو به رشد است که به یکی از مهمترین عناصر زندگی بشر تبدیل شده است. به طور داوطلبانه یا غیرارادی.» و اهمیت این فضا در بحران کرون برای همه روشن شد.

وی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی به عنوان یک واقعیت در دنیای امروز، فرصت ها و تهدیدها در کنار یکدیگر قرار دارند، گفت: دشمنان از فضای مجازی برای جهت دهی افکار عمومی به نفع خود استفاده می کنند و در این راستا روش های مختلفی به دنبال زیر سوال بردن کارکردها و خدمات هستند. انقلاب اسلامی در این 42 سال.

گودرزی افزود: نیروهای ارزشی و انقلابی در این زمینه نیز هوشمندانه به مقابله با سلاح های دشمن پرداخته و اثرگذار هستند و خوشبختانه تاکنون در این عرصه، یاران انقلاب توانسته اند پاسخ مناسبی به جنگ نرم دشمن بدهند. با محتوای فعلی “

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله با اشاره به تولید محتوای باکیفیت و کارآمد توسط فعالان ارزشی و انقلابی گفت: اقدامات خوبی در تولید محتوا شکل داده اند اما همچنان نیازمند برنامه ریزی و حرکت بهتر در این مسیر هستیم.

وی افزود: تولید محتوا برای پاسخگویی به شبهات، دروغ ها و فریب افکار عمومی رویکردی است که باید در فضای مجازی دنبال کنیم و این نیازمند اقدام موثر حامیان انقلاب است.

گودرزی با تاکید بر اهمیت حضور بسیج در عرصه تولید محتوا گفت: رویداد سالانه تولید محتوای بسیج نیز با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان بسیج، جذب ایده های برتر و ساماندهی گروه های تولید محتوا در فضای مجازی برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله ادامه داد: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی امسال در سه حوزه انیمیشن، بازی موبایل و نرم افزار موبایل به مدت 48 ساعت از 12 آبان ماه برگزار می شود.

وی یادآور شد: برگزیدگان این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس، مجاز به حضور در مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هستند. امیدواریم در این مرحله هم بتوانند به روستا افتخار کنند.

گودرزی گفت: شرکت کنندگان در این رویداد در تاریخ 10 مهرماه فرصت ثبت نام دارند. وی تاکید کرد: این مزیت باعث می شود علاقه مندان بدون محدودیت ثبت نام کنند و امکان شناسایی ظرفیت های استان در زمینه تولید محتوا را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید