سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج هرمزگان برگزار می شود

ساعت: 09:36
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780912

پیرومنش از برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن پیروی منش معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال تخصصی بسیج در استان هرمزگان گفت: این رویداد با هدف شناسایی و کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار شد.

وی در ادامه کاراکتر افزود: در این رویداد افراد در دو مرحله (استانی و کشوری) در زمینه نرم افزار، بازی و انیمیشن به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: این رویداد پس از 48 ساعت برگزار می شود تا گروه ها در این زمان با کمک مربیان در قسمتی که کار می کند و با توجه به موضوعی که به آنها داده شده رقابت سالمی با یکدیگر داشته باشند. جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین به عنوان بزرگترین تشکل مردمی جهان به عنوان پیشگام انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های پیشرفت و پیشرفت عمل می کند، گفت: مبنای تمدن نوین اسلامی؛ وی گفت: امروز بزرگترین رسالت او تولید قدرت نرم برای جمهوری اسلامی است.

وی پس از منش گفت: امروز بسیج با حضور در فضای مجازی و تعریف الگویی اساسی برای تبیین عرصه ها و محدوده های فضای مجازی نقش جدی و موثری را در فضای مجازی ایفا خواهد کرد تا تبلیغات محاصره دشمن را به طور کامل شکست داده و زمینه ساز حرکتی جدید شود. تمدن اسلامی.»

وی با اشاره به الکترونیکی بودن بیشتر امور عمومی افزود: حضور کارشناسان محصولات دیجیتال در این رویداد می تواند به جذب ایده های نو و خلاقانه برای توسعه پتانسیل های موجود در استان هرمزگان کمک کند.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بر لزوم کاهش وابستگی کشور به فضای مجازی از خارج تاکید کرد و خاطرنشان کرد: باید با اراده جهادی و انقلابی و با تولید محتوا وارد عرصه های لازم فضای مجازی شویم.

وی پس از منش گفت: این رویداد بزرگ استانی بسیج فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای موجود در استان و همچنین سازماندهی و استخدام نیروهای متخصص برای تولید محتوا است.

گفتنی است سومین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج استان هرمزگان با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) از استان هرمزگان از تاریخ 1380/12/08 لغایت 1400/08/14 با حضور تیم های مختلف از سراسر هرمزگان در حسینیه عاشقان ثارالله مرکز استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید