مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می شود

زمان: 15:44
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778902

حجت پور گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از 12 تا 14 آبان ماه در لرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حسن حجت پور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج لرستان یادواره 6300 شهید لرستانی 12-14 نوامبر در مرکز استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در سه بخش انیمیشن ، برنامه و بازی برای اندروید برگزار می شود ، افزود: شرکت برای عموم آزاد است و کسانی که مایل به تیم های سه تا پنج نفره هستند می توانند در این رویداد شرکت کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان با بیان اینکه افتتاحیه این رویداد از ساعت 8 صبح روز 12 آبان آغاز می شود گفت: تیم های شرکت کننده در دوم آبان و 3 آبان ساعت 10 صبح در همان محل استقرار خواهند داشت. موضوعات رویداد در سراسر کشور اعلام می شود و شرکت کنندگان در آن رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در یک تمرین 48 ساعته به رقابت می پردازند ، افزود: تیم های شرکت کننده به مدت 48 ساعت در تمرین حضور یافتند و از خروج از محل منع شدند ، محصولات مورد ارزیابی قرار گرفتند و مراسم در پایان تیم های منتخب اعلام شد.

حجت پور خاطرنشان کرد: به تیم های منتخب هر بخش جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد و در مسابقات کشوری که از 17 تا 28 آبان ماه در تهران برگزار می شود شرکت می کنند.

وی شناسایی افراد متخصص در حوزه تولید دیجیتال، توانمندسازی و ایجاد اشتغال را از مهمترین اهداف این رویداد عنوان کرد و گفت: در پایان این رقابت فشرده، تیم های منتخب در این سه بخش معرفی و محصولات آنها معرفی می شود. تجاری خواهد شد و ظرفیت اشتغال افزایش می یابد. “از جبهه انقلاب اسلامی حمایت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید