مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس برگزار می شود

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779512

محمد صحت از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از 12 تا 14 آبان ماه با موضوعات بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن در استان فارس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پیش از ظهر امروز 5 آبان ماه خبر داد و گفت: این رویداد 12 آبان ماه برگزار می شود. روز .تا 14 آبان ماه در موضوعات بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امکان تولید محتوای دیجیتال در سطح بسیج برای تمامی گروه ها و حضور مراکز فناوری و پژوهشی در این رویداد وجود دارد، افزود: گروه های شرکت کننده در این رویداد به مدت 48 ساعت در محل رویداد و پس از اعلام قرنطینه خواهند شد. مشکل در مراسم افتتاحیه، شرکت کنندگان پروژه پروژه محور خود را آغاز کرده و در این ماراتن به رقابت می پردازند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از راهیابی گروه های برتر به مرحله کشوری که در هفته بسیج برگزار می شود، خبر داد.

سخنان رهبر معظم انقلاب به ما سفارش است

صحت در میانه سخنان خود به لزوم توجه به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: هر مشکلی که در هر کجای دنیا پیش می آید ریشه در فضای مجازی دارد و تاکید رهبر معظم انقلاب بر این موضوع را شاهد هستیم. در سخنرانی ها قطعا بر اهمیت فضای مجازی تاکید می کنند و در این فضا کار می کنند.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان اخیراً در خصوص فضای مجازی و تولید محتوا نیز صحبت کردند و فرمودند امروز تولید محتوا در فضای مجازی مشکلی اساسی، مهم و اساسی است که دستگاه ها باید با آن مقابله کنند. ” برای پرداخت.

مسئول سپاه فجر در تشریح این رویداد ادامه داد: در این رویداد علاوه بر شرکت در بازی ها و نرم افزارهای موبایلی، بخش پویا رویداد شامل موشن گرافیک، کمیک موشن، برش دو بعدی و استاپ علیت است. در کارخانه فناوری شیراز که محیطی مناسب برای استارت آپ ها و فعالان دیجیتال است.

صحت با بیان اینکه ثبت نام گروه ها در این رویداد از روز گذشته در سایت http://event.bsjmajazi.ir آغاز شد، افزود: از ساعت 16 الی 22 روز 11 آبان، گروه ها پذیرش و اسکان داده می شوند و در نهایت مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت 8 صبح روز 12 آبان در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار می شود.

رئیس سازمان سایبری سپاه فجر با بیان اینکه قرنطینه گروه ها تا پایان 13 آبان ماه ادامه دارد، گفت: در این رویداد دو تیم داور حضور خواهند داشت که یکی از آنها در ارتباط مستمر با گروه ها خواهد بود. از ابتدا تا انتها. «دیگری گروهی از مربیان هستند که مسئولیت آموزش و رهبری گروه ها را بر عهده دارند.

وی در خصوص نحوه بررسی و نقد آثار افزود: هیئت داوران از ساعت 22 روز 13 تا 9 صبح روز 14 آبان ماه به بررسی و ارزیابی آثار می پردازند و هر موضوع را بر اساس چک لیست های مشخص شده بررسی و در نهایت مراسم اختتامیه این رویداد برگزار می شود. از ساعت 9 صبح روز 5 آبان برگزار می شود و توسط گروه های اول تا سوم هر رشته ارائه می شود.

صحت هنگام اعلام جوایز این رویداد توضیح داد: در مرحله استانی این رویداد جایزه تیم اول 7 میلیون تومان، تیم دوم 5 میلیون تومان و تیم سوم 2 میلیون تومان خواهد بود.

وی در پایان ضمن دعوت از مسئولان استانی، خبرنگاران و عکاسان خبری برای حضور در این مراسم، از سایر دستگاه هایی که در اجرای این مراسم با سپاه فجر همکاری کرده اند تشکر کرد و گفت: این مراسم با همکاری جهاددانشگاهی برگزار شد. استان فارس، اداره ارشاد، شهرداری شیراز و میزبان کارخانه نوآوری شیراز خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید