برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 18 تیم در هرمزگان

ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781128

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اعلام کرد؛

پیروی منش سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را با حضور 18 تیم در هرمزگان عنوان کرد و گفت: در مجموع 60 نفر در حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن به رقابت می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن پیروی منش معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمزگان با اشاره به برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در هرمزگان اظهار داشت: این رویداد همزمان با سال های گذشته برگزار می شود. کشور از تاریخ 1400/08/12 لغایت 1400/08/14 با حضور تیم های مختلف از سراسر استان در محل حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار می گردد.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه این رویداد با حضور 18 تیم برگزار می شود، گفت: در مجموع 60 نفر در زمینه نرم افزار، بازی و انیمیشن به رقابت خواهند پرداخت.

پس از منش گفت: هشت گروه انیمیشن، 9 گروه تولید اپلیکیشن و یک گروه بازی سازی از شهرهای خمیر، رودان، حاجی آباد، میناب، پارسیان، بستک، جزیره هرمز، بندرعباس، بشاگرد و قشم در این رویداد حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: دوره استانی این رویداد توسط معاونت فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با همکاری امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) برگزار می شود. ع) هرمزگان.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد شناسایی نوجوانان و جوانان خبره تراز انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: با 48 ساعت رقابت سالم، برگزیدگان شناسایی و هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزیدگان این رویداد به مرحله کشوری راه خواهند یافت که در آینده نزدیک در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید