سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین برگزار می شود

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780167

همزمان با برگزاری رویداد ملی در قزوین، سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش‌های بازی‌های ویژه موبایل، نرم‌افزار ویژه موبایل و انیمیشن در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این رویداد در صحنه کشوری حاضر خواهند شد.

این رویداد از 21 آبان لغایت 23 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار می شود و علاقه مندان به حضور در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق صفحه اینستاگرام قزوین رویداد و شماره تلفن 09192877662 به آدرس رسانه.

حداکثر تعداد شرکت کنندگان در تیم ها با توجه به ظرفیت کابین ها در قالب تیم های سه نفره در نظر گرفته شده است اما امکان جمع آوری تا 5 نفر نیز وجود دارد.

این برنامه همراه با دستورات بهداشتی و با حضور تیم پزشکی در حسینه شهید مطهری سپاه امام حسن (ع) قزوین انجام می شود تا از کلیه داوطلبان و عوامل انجام تست تاج گرفته شود و پس از گذراندن این مراحل به مرحله برگزاری این رویداد در راه است.

متقاضیان شرکت در این مسابقات باید تجهیزات الکترونیکی لازم مانند تلفن همراه، لپ تاپ، مودم، هارد و هر آنچه را که لازم است داشته باشند، چرا که برگزارکنندگان این تمرین مسئولیتی در قبال تهیه تجهیزات و صرفاً در بحث بر عهده ندارند. حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

برای انجام این تمرین علاوه بر اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر که شامل مبلغ 5 میلیون تومان به همراه تندیس تیم اول در هر بخش، مبلغ 4 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر برای تیم های دوم در هر بخش و مبلغ 3 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر برای تیم های سوم از هر بخش، از پارک علم و فناوری قزوین نیز مشورت شد تا از بهترین تیم ها در قالب تسهیلات و توسعه پروژه حمایت لازم صورت گیرد. پلت فرم فعالیت و همچنین تیم های منتخب مرحله ملی این رویداد ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید