سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود

ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780203

مدیر عامل فضای مجازی بسیج گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در مهرماه برگزار می شود و برگزیدگان اوایل هفته جاری اعلام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در مهرماه برگزار می شود و برگزیدگان اوایل این هفته بسیج معرفی می شوند.

وی افزود: مرحله اول این رویداد به طور همزمان در 32 مرکز استان کشور با حضور بیش از 400 تیم تولید محتوای دیجیتال در قالب تیم های سه تا پنج نفره و در سه رشته انیمیشن، بازی های موبایل ویژه. و نرم افزار ویژه موبایل از استوری در یک مسابقه 48 ساعته از 21 تا 24 مهرماه برگزار می شود و پس از اعلام برندگان، تیم های اول هر بخش در هر استان به مرحله نهایی راه خواهند یافت. در تاریخ 25 تا 28 آبان ماه بیش از 100 تیم در سه رشته انیمیشن بازی و نرم افزارهای ویژه موبایل حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در پایان گفت: مراسم اختتامیه این رویداد همزمان با جشنواره بزرگ فعالان ایرانی در فضای مجازی برگزار شد و علاوه بر تجلیل از برترین های فضای مجازی کشور، برگزیدگان نهایی در هر بخش برگزار می شود. معرفی و حمایت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید