سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779665

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری:

یاسر بیاتی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از 21 تا 23 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاسر بیاتی رئیس سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بهتیاری با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه شهرکرد همزمان با سراسر کشور از 21 تا 23 آبان ماه در این استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در سه بخش انیمیشن، بازی های ویژه موبایل و نرم افزار ویژه موبایل برگزار می شود، افزود: شرکت برای عموم آزاد است و علاقمندان در قالب تیم های سه تا پنج نفره می توانند در این رویداد حضور یابند.

بیاتی افتتاحیه این رویداد را از ساعت 8:00 روز 12 آبان آغاز می کند و افزود: 11 آبان ماه تیم های شرکت کننده در محل استقرار می یابند و 12 آبان ساعت 10:00 اعلام و شرکت کنندگان اعلام می شوند. رقابت خواهد شد..

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت کنندگان در یک تمرین 48 ساعته به رقابت می پردازند و در پایان این مراسم تیم های منتخب معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: به تیم های برگزیده هر بخش جوایز ارزنده ای اهدا می شود و در مسابقات کشوری که 17 تا 18 آبان ماه در تهران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

بیاتی شناسایی افراد متخصص در حوزه تولید دیجیتال، توانمندسازی و ایجاد اشتغال را از مهمترین اهداف این رویداد برشمرد و گفت: در پایان این رقابت فشرده، تیم های منتخب در این سه بخش معرفی شدند و محصولات آنها به شرح زیر است. با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید