توسعه دانش سایبری ابزار قدرت در فضای مجازی است/ رویداد تولید محتوا گام موثر سازمان فضای مجازی برای ایجاد محتوای عالی


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911459

معاون هماهنگ کننده سپاه سیستان و بلوچستان سلمان:

فکیری با بیان اینکه چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج امسال قویتر از سال های گذشته برگزار می شود، گفت: امروز توسعه دانش سایبری ابزار قدرت در فضای مجازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار عوضعلی فکیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه امروزی گفت: انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت ضد استکباری خود همواره مورد هجمه دشمنان انقلاب به ویژه استکبار جهانی بوده است.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن یکی است، اما تاکتیک ها و ابزارها تغییر کرده است، ادامه داد: استکبار جهانی همواره سعی در اجرای راهبردهای عملیاتی برای از بین بردن جوانه های جدید جمهوری اسلامی داشته که با انجام کودتاهای قومی و قبیله ای اشتباهات درگیری ها، جنگ تحمیلی و از این دست خون فرهنگی و محاصره اقتصادی و هزاران اقدام دیگر که سعی در تخریب، مهار یا حداقل تغییر مسیر انقلاب دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می شدم، گفت: : فضای مجازی امروز یکی از مهمترین فضاهاست که به ابزاری در دست همه دنیا تبدیل شده و تاثیر آن در رفتار، اندیشه، اندیشه و حتی تغییر رفتار است.

این مسئول افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گام موثر سازمان فضای مجازی در تولید محتوای باکیفیت است.

سردار فقیری با بیان اینکه کاربران سایبری افسران جنگ نرم جمهوری اسلامی هستند، افزود: شما فرمانده و سرباز نیستید زیرا فرماندهان سیاست های کلان را تعیین می کنند و سربازان قدرت ندارند، اما افسر کسی است که فکر می کند و اجرا می کند و در آن است. میدان، پس با اقدامات موثر در فضای مجازی حضور موثر داشته باشید.

وی با بیان اینکه ما جوان ترین منطقه کشور هستیم و در فضای مجازی حرف و تلاش برای گفتن، کار و تلاش زیاد است، اذعان داشت: برخلاف تصور بسیاری از مردم که فکر می کنند از مرکز شهر دور هستیم. کشور و ضعیف اما مردم این استان ضریب دارند. بسیار باهوش، پرتلاش و کم توقع هستند و در فضای مجازی و در تمامی زمینه ها از جنوبی ترین نقطه تا شمالی ترین نقطه استان فعال هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با اشاره به ماموریت بسیج برای اجرای سند اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: سند ارتقای بسیج 10 ساله است و روش کار است. بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند باید از میانبر استفاده کنیم.» چون دشمن منتظر نیست که ما به آنها برسیم، اما از طرف دیگر می خواهیم از آنها جلو بزنیم و از میانبر برای حمل استفاده کنیم. از حکومت جهاد که کار شماست غیر از عشق و علاقه و تفکر انقلابی و بسیج که کار و تلاش است شبانه روز بی وقفه کار می کنید.

وی افزود: امسال با برنامه ریزی های انجام شده چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از نظر روند اجرا و رقابت بین شرکت کنندگان و حمایت هایی که انجام خواهد شد بسیار بهتر از سال های گذشته در استان و کشور خواهد بود. ارائه خواهد شد بسیار قوی تر خواهد شد عملکرد بهتر از سال گذشته.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید