رویداد تولید محتوای دیجیتال گامی موثر در جهت تحقق گام دوم در بعد مجازی است.

ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781810

دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در هرمزگان:

پیری منش برگزاری رویداد محتوای دیجیتال را گامی موثر در جهت تحقق گام دوم در بعد مجازی دانست و گفت: برنامه ریزی بیشتر برای ظرفیت های پنهان آشکار شده در رویداد محتوای دیجیتال بسیج می تواند گامی موثر برای تحقق اهداف نظام اسلامی باشد. انقلاب و تحقق این بیانیه، گام دوم انقلاب اسلامی را در ابعاد مختلف عرصه های مجازی رقم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن پیروی منش دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در هرمزگان در حاشیه مراسم اختتامیه به هرمز گفت: فضای مجازی را به نفع ارزش های ملت مدیریت کنید، آرایش جنگی کنید، فضای مجازی را ترک کنید افتخار نیست و خیلی چیزهای دیگر. ذکر شده اند.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در هرمزگان با بیان اینکه تقویت کشور یکی از اهداف ماست و امروز اقتدار در فضای مجازی موضوعی حیاتی است، گفت: امروز فضای مجازی بر زندگی مردم دنیا مسلط شده است. به همین دلیل است که داشتن یک جامعه سالم و پویا حیاتی است.


وی گفت: امروز همه می بینیم که دشمنان از نظر فضای مجازی در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به کشور از این طریق هستند و در تحرکات اخیر خود دیدید که با حملات سایبری قصد داشتند چه جنایات بزرگی در کشور انجام دهند. دشمن امروز با ظرفیت فضای مجازی، نظام مبارزاتی را در پیش گرفته است. ملت ایران در مقابل این دشمن که شکل جنگ با ملت ایران را به خود گرفته است باید شکل مناسبی به خود بگیرد، در همه بخش ها و عرصه ها آماده شود.


وی افزود: قوی ترین کشورها در این زمینه ها خط قرمز دارند. آنها تسلیم نمی شوند؛ بسیاری از بخش‌های فضای مجازی که از آمریکا و دستگاه‌های پشت صحنه ارسال می‌شود به این موضوع نمی‌پردازد. کنترل می کنند. ما همچنین باید کنترل کنیم. این کنترل به این معنا نیست که ملت را از فضای مجازی محروم می کنیم.


دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در هرمزگان گفت: متأسفانه در فضای مجازی کشورمان این رصدهای لازم علیرغم همه تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند انجام نمی شود و به یک معنا واقعا تنبل هستند.


«فضای مجازی چیزی نیست که به هیچ وجه بتوان از آن به عنوان آب روان استفاده کرد. دیگران این آب را به سمتی که می خواهند هدایت می کنند. آنها این فضا را رهبری و مدیریت می کنند. ما نمی توانیم در مقابل آنها بیکار بنشینیم. ما نمی توانیم افرادی را که با فضای مجازی در ارتباط هستند درمانده بگذاریم.


وی گفت: همه کشورهای جهان فضای مجازی خود را اداره می کنند. [در حالی که] ما افتخار می کنیم که فضای مجازی را ترک کرده ایم! این افتخار نیست. فضای مجازی باید مدیریت شود.


دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در هرمزگان اذعان داشت: امروز حجم عظیمی از سخنان درست و نادرست بر سر مشتریان مجازی ما می ریزد. چرا باید اجازه دهیم چیزهای مغایر با ارزش ها و اصول مسلم ما در کشور توسط کسانی که از ما متنفرند توسعه یابد؟ ما باید مطمئن شویم که همه از مزایا و مزایای فضای مجازی بهره مند شوند.


در حوزه تولید محتوا نمی توان از اتفاقات مطمئن بود و اتفاقی که می افتد باید بنشینیم و فکر کنیم – تولید محتوا.


وی تاکید کرد: ما جوانان متدین داریم، افرادی داریم که می خواهند محتوای اجتماعی تولید کنند و نمونه بارز این افراد را امروز در این جلسه در بین خود می بینیم. ما حوزه های علمیه داریم که واقعاً در این زمینه باز هستند. ما تعدادی دانشگاهی داریم، البته بانک اطلاعاتی هم داریم، باید از آنها استفاده کنیم و ماشین تولید محتوا را تقویت کنیم؛ ما به آن نیاز داریم.


دبیر رویداد محتوای دیجیتال بسیج در هرمزگان گفت: اهمیت فضای مجازی و دغدغه های این فضا در سال های اخیر بارها در بیانات رهبر معظم انقلاب شنیده شده و ایشان در بیانات مختلف نسبت به آسیب های این فضا هشدار می دهند. فضا. ایشان در جایی گفتند: اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی مهم است.


پس از منش با اشاره به اینکه با حمد و فضل الهی معاونت بسیج امام سجاد(ع) در فضای مجازی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب گام های موثری در استان هرمزکان برداشته است که به تدریج باید به ثمر بنشیند وی گفت: حفظ وحدت، امید آفرینی و همچنین پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی از مهمترین دستاوردهای این نماینده مجلس در استان است.

وی گفت: برگزاری دوره های تخصصی و همچنین رویدادهای تولید محتوا که از روزهای گذشته تا امروز سومین رویداد تخصصی بسیج در کشور شاهد آن بودیم، نشان از اهمیت همه عرصه های فضای مجازی در کشور دارد.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در هرمزگان گفت: تجمع نیروهای جوان بسیجی در استان هرمزگان برای تولید پرونده های افتخارآمیز، تضعیف روحیه دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین خنثی سازی تحرکات مجازی دشمن نقطه قوت است. برای حفظ فرهنگ ایثار و مقاومت.

وی پس از منش با تشکر از حضور تیم ها برای انجام رقابت سالم در این رویداد، خاطرنشان کرد: تیم های تخصصی تولید محتوا از شهرستان های بستک، بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندر حمیر؛ تیم های تخصصی تولید محتوا از شهرستان های بستک، بندرعباس، بندر همیر، با حضور تیم های تولید کننده محتوا در این رویداد. در این مسابقات حاجی آباد، بشاگرد، میناب، رودان، قشم و همچنین گروه های اقشار بسیج از سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و شرکت فولاد کاوه کیش به رقابت پرداختند.

وی برگزاری رویداد محتوای دیجیتال را گامی موثر در جهت گام دوم در بعد مجازی دانست و خاطرنشان کرد: در نهایت امیدواریم با برنامه ریزی بیشتر برای ظرفیت پنهانی که امروز رونمایی شد، گامی موثر در جهت تحقق و تحقق بیانیه برداشته شود. گام دوم انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف عرصه های مجازی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید