شناسایی و نگهداری تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار از سازمان فضای مجازی بسیج / استفاده از ظرفیت های عمومی برای تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی

ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780990

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به شناسایی تیم های تخصصی برای تولید محتوا در فضای مجازی گفت: این تیم ها تحت حمایت سازمان بسیج فضای مجازی قرار گرفتند و دستور ورود به بازار کار از این کانال ها صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در نشست خبری با تشریح برنامه های مرحله نهایی سومین رویداد ملی محتوای دیجیتال بسیج، گفت: وظیفه ویژه بسیج استفاده از ظرفیت مردم برای حل مشکلات جامعه و مردم است.

وی بابیان اینکه ظرفیت عمل انسان بی نهایت است که هر مشکلی را از سر راه برمی دارد، ادامه داد: رهبری می فرمایند بسیج حقیقتی شبیه به افسانه است. حفاظت مقدس نمونه ای از استفاده از نیروی مردمی برای حفاظت از مردم، توانایی مردم برای ایستادگی در برابر تمام نیروهای جهان و الگوی به یاد ماندنی بود.

معین با اشاره به اینکه یکی از معضلات اصلی امروز کشور ما فضای مجازی و محتوای آن است، ادامه داد: دلیل عمده توجه جهانیان به فضای مجازی ایران، عدالت محوری انقلاب اسلامی است و بخشی دیگر به دلیل ضعف است. اراده برای ایجاد استقلال.» هم امنیت و هم خودکفایی در فضای مجازی است، مسئولان کشور از توان و انگیزه کافی در زیرساخت ها و محتوا استفاده نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه در بحث محتوا مردم ما بر اساس منافع دولت های مختلف مورد بمباران تبلیغاتی کشورهای مختلف قرار گرفته اند خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت مردم برای ایجاد فضای مجازی تخصصی و بسیج از سال 97 استفاده کنیم. دو مرحله از یک رویداد تولید محتوا در این دسته قرار می گیرند.

معین در ادامه با اشاره به اینکه فراخوان هایی برای رقابت در مراکز استان ها در یک رویداد 48 ساعته تولید محتوا وجود دارد، ادامه داد: استان های سراسر کشور به تناسب امکانات موجود تیم های توانمند در زمینه تولید بازی، محتوای چند رسانه ای مانند انیمیشن با موضوعاتی رقابت می کند که مسائل جاری کشور را پوشش می دهد.

وی با اشاره به انتخاب تیم های برتر در هر استان تاکید کرد: برگزیدگان در سطح کشوری در مرکز جمع می شوند و ظرف مدت 48 ساعت یک مسابقه کشوری را با هم برگزار می کنند.

معین با بیان اینکه تیم های برتر و شناسایی شده در این رویداد مورد حمایت سازمان فضای مجازی قرار گرفتند، تاکید کرد: دستوراتی که کشور برای ورود به بازار کار و ایجاد اشتغال نیاز دارد به این تیم ها داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید