تولید محتوای دیجیتال؛ کرونا/ ظرفیت اختصاصی مدیریت بحران البرز در حوزه نرم افزار موبایل موفق بوده است

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781324

حمزه پرویزی گفت: با توجه به بروز تاج ها و بحران های مشابه باید آمادگی تولیدات علمی و تخصصی را داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خوشبختانه آثار فاخری در فضای مجازی در حال تولید است.

حمزه پرویزی با اشاره به اینکه البرز در تولید محتوای دیجیتال موفق بوده است، افزود: سناریوهای خوبی در حوزه نرم افزار موبایل که مورد استقبال جوانان قرار گرفته است در این رویداد مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: انیمیشن بازی های رایانه ای مخاطبان جوان زیادی دارد و در صورت مناسب بودن محتوا ذهن جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد اما خوشبختانه این اتفاق زمینه ساز کنار گذاشتن تولیدات جزیره ای و ارائه تولیدات تخصصی می شود.

پرویزی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر رهبری نبودم در فضای مجازی کار می کردم، تصریح کرد: سرعت انتشار اخبار در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که فناوری داخلی باید به روز شود و فضای مجازی باید بیشتر گرفته شود. به طور جدی، اجازه دهید

وی بیان کرد: با توجه به تاج گذاری و بحران های مشابه، نیازمند آمادگی برای تولیدات علمی و تخصصی برای مقابله با چالش های فضای مجازی هستیم چرا که امروزه بسیاری از موضوعات از آموزش دانش آموزی گرفته تا فعالیت های اداری آنلاین تبدیل شده است.

پرویزی در خاتمه با اشاره به اینکه ارتقای سطح دانش والدین می تواند در نظارت بر فعالیت فرزندان برای جلوگیری از انحرافات موثر باشد، افزود: تولیدات داخلی ظرفیت موثری برای مدیریت بحران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید