آغاز فعالیت حضوری کلاس های مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم در استان کرمان / از تولید نرم افزار ذخیره سازی تا عرضه نرم افزار معجزه ای خاطره انگیز در کشور


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855276

سید حمیدرضا توحیدی گفت: دوره جدید از اوایل تیرماه آغاز می شود و چند سال دیگر اولین تابستانی است که کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حمیدرضا توحیدی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص نرم افزار تولیدی انجمن قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت:

مدیر عامل انجمن روخوانی و حفظ قرآن کریم استان کرمان ادامه داد: سپس نرم افزار دیگری به نام تدبیر طراحی کردیم که به آموزش ملودی های قرآن می پردازد و نرم افزار دیگر نرم افزار کیمیا وصل است که مجموعه سخنرانی است. حجت الاسلام شجاعی از اساتید اخلاق در قالب نرم افزار ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه این نرم افزار در دهه 80 ساخته شده است، گفت: نرم افزار قرآنی برای سرگرمی و بازی کودکانه را با استفاده از کلمات و کلمات قرآن ایجاد کردیم و جدیدترین نرم افزار را طراحی کردیم، نرم افزار معجزه در این اپلیکیشن The Leitner حفظ شده است. جعبه برای حفظ قرآن ساخته شده است.

توحیدی افزود: رایزنی های متعددی در زمینه بازاریابی و فروش این نرم افزار در کشور انجام دادیم تا اینکه با همکاری موسسه نور قم توانستیم این اثر بزرگ را به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در خصوص برگزاری کلاس ها خاطرنشان کرد: دوره جدید از اوایل تیرماه آغاز می شود و چند سال دیگر اولین تابستانی است که کلاس ها در آن برگزار می شود. . حضوری برگزار می شود و البته کلاس های مجازی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید