مشتاقان شهادت حافظان/ حافظان مکان مقدس مقاومت هستند


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889790

مکتب جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) است چه بسیار مادرانی که با حجاب شهادت، حجاب فرزندانشان را بستند و از همان لحظه روز شهادت عاشورایی و امانی دیگری شدند. شهادت امیرالقلوب که تنها جلوه ای از اندوه جانسوز روضه عباس(ع) در آن نیمه شب تاریک بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سرزمین ایران سرزمین لاله های مقاومت، سرزمین دلاوران نامدار، کعبه و میخانه آزادی خواهان جهان است و با رهایی انقلابش سال هاست که زنگ بیداری را به صدا در آورده است. . از سوریه و لبنان گرفته تا فلسطین و یمن و حتی در دردسرهای عربستان و بحرین، این صدای جمهوری اسلامی ایران است. صدای ملتی را بیدار کن که به پیروی از پیشوای دلها از اعماق وجودش فریاد می زند: « #ما_ملت_امام_حسينيم“.


امت امام حسین (ع) یعنی ملت آزاده ای که هرگز تسلیم زور نمی شود و در همه جا و در هر سطحی از این دنیا با استکبار جهانی مقابله می کند و در سایه مقاومت اسلامی حافظان حرم می پروراند. دانش علمی هنوز به زمین نیفتاده و نخواهد افتاد زیرا این دانشمندان باید دانشمند موعود شوند و روزی در نبرد ظهور به او بپیوندند..


روی لبه 23 مرداد ماه مقاومت اسلامی است، در تقویم رسمی کشورمان این روز به یاد مقاومت اسلامی نامگذاری شده است تا بر همدلی، اتحاد و همبستگی آزادی خواهان سراسر جهان در برابر جبهه کفر با محوریت ایران اسلامی تاکید شود. و چنین روزی نهضت قیام و تعمیق است. اقدامات عظیم و هماهنگ شیرمردان و زنان آزاده علیه شمریان و یزدیان آن زمان در هر نقطه از این جهان..


در میان شهدای جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم به نظر از عزت مضاعف برخوردارند و استان همدان تقدیم شده است. 14 شهید مدافع حرم و در راس آنها شهید سرلشکر حاج حسین حمدانی نقش بسزایی در پیروزی این جبهه در برابر تروریست های تکفیری ایجاد شده توسط صهیونیسم و ​​آمریکا داشت..


مدافعان حرم مقاومت هستند


شهید علیرضا شمسی پور، شهید محمد حسین بشیری، شهید حسین معز غلامی، شهید محمدرضا زارع الوانی، شهید مهدی قاضیهانی، شهید مجید صانعی، شهید رسول خلیلی، شهید مطبی کرمی. شهید «میلاد مصطفوی»، شهید «محسن فنوسی»، شهید «مرتضی ترابی کمال»، شهید «حیدر ابراهیم خانی»، شهید «سعید شاملو» از دیگر شهدای مدافع حرم این استان هستند..


و باید از سه شهید به نام های سید محمد (میلاد) مصطفوی، شهید مجتبی کرمی و مجید صانعی موفق یاد کرد که هر سه در یک روز به شهادت رسیدند. 25 برند سال 1394 در همان سالی که حبیب حرم به آرزوی دیرینه خود رسید، شربت شهادت را نوشیدند.


شهید کرمی در آن روزها با دختری سه ساله مانده بود که به قول خودش امروز بانو شده است و با حجاب زیبای گل هایش متواضعانه راه پدر را ادامه می دهد، هر چند مدتی بی قرار بود. مدتها دور از پدرش با این حال او در راس است، اما او یک شیر با قامت جوانش است تا نام پدرش را زنده نگه دارد..


می گویند شهید محمد حسین بشیری در هنگام شهادت دعای عاشورا خوانده و شهید حسین معز غلامی همواره با نوحه های حزن انگیز خود از مصائب دشت می گوید..


و به حق آنها در مکتب حسینی پرورش یافته اند، آیا ممکن است در آن مکتب بزرگ شده باشد و درس عشق نیاموخته باشد؟ چه بسیار مادرانی که در این سال ها برای علی اکبری های خود چادرهای شهادت را با هم گره زدند و چه سرهایی که بی گناه به دست نیزه های داعش کشته شدند..


نگذاشتند غبار شورش داعش بر حرم حضرت زینب بنشیند و نوبت به زینب (سلام الله علیها) عباس (ع) رسید، شجاعانه جنگیدند و بدون کفن به یاد سرورشان رفتند. شام، حلب، دمشق، انگار همه جا تبدیل به کربلا شد و امان از لحظه شهادت سردار در امان بود.نیمه شب.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید