برگزاری راهپیمایی در روز شهادت حاج قاسم / در آستانه برگزاری همایش مقاومت با رویکرد بین المللی در هفته مقاومت


ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915727

برنامه های کمیته روحانیت، مساجد و تشکل های مردمی «مدرسه شهید سلیمانی»؛

غلامرضا حقانی گفت: در نظر داریم در روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای کرمان راهپیمایی و پیاده روی کنیم و همچنین روز هیئت های مذهبی را در هفته مقاومت در نظر داریم. کرمان جامعه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حقانی در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه ما در اداره کل تبلیغات اسلامی استان رسالت وظیفه انجام کارهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را بر عهده داریم، گفت: بر اساس خواسته و دغدغه مردم عمل می کنیم.

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در کمیته روحانیت، مساجد و تشکل های مردمی ستاد اعتلای مدرسه شهید سلیمانی نیز ارتقای این حرکت را مدنظر داریم و در این کمیته خواسته های مردم اولویت ماست.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان تسهیل گر عمل می کنیم، گفت: برای انجام کار در سطح بیست و سه شهرستان استان ستادهای مردمی تشکیل داده ایم و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه ها در ستاد مردمی اتخاذ می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی گفت: شانزده کارگروه رسمی در ستاد مردمی مشغول به کار هستند و هر کدام از کارگروه ها برنامه خود را انجام می دهند که از این میان می توان به کارگروه موکب ها و اسکان اشاره کرد. به دلیل حجم زیاد فعالیت ها، این کارگروه نیز هویت مستقلی پیدا کرد.

رئیس کمیته روحانیت، مساجد و تشکل های مردمی ستاد اعتلای مدارس شهید سلیمانی گفت: از دیگر کارگروه ها می توان به کارگروه تشریفات اشاره کرد که به صورت متمرکز نیز با همت مردم فعالیت می کند و این کارگروه در شهرستان ها نیز فعال است.

وی افزود: کارگروه روحانیت همایش ها و فعالیت های مرتبط با روحانیت را برگزار می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی با اشاره به فعالیت کارگروه فرهنگ و رسانه در کمیته روحانیون، مساجد و تشکل های مردمی ستاد اعتلای مکتب شهید سلیمانی، تصریح کرد: کمیته مساجد هماهنگ کننده فعالیت ها در این زمینه است. منطقه و همچنین بخشی برای اسکان زائران در شهر کرمان مساجد ساخته شد.

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در نظر داریم در روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از میدان شهدا به سمت شهدای گلزار کرمان راهپیمایی و پیاده روی داشته باشیم و در هفته مقاومت نیز در نظر داریم. یک روز هیئت های مذهبی در گلزار شهدای کرمان جلسه خواهند داشت.

مسئول کمیته روحانیت، مساجد و تشکل های مردمی ستاد اعتلای مدرسه شهید سلیمانی تصریح کرد: در نظر داریم ساعت 1:20 بامداد لحظه شهادت ستوان چندین مراسم را در مساجد، محلات و حسینیه ها برگزار کنیم. سرلشکر حاج قاسم سلیمانی.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم همایش مقاومت را با رویکرد بین المللی برگزار کنیم و در نظر داریم این برنامه را نسبت به سال گذشته جامعتر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید