سردار سلیمانی شخصیتی زیرک و بین المللی بود/ شهادت حاج قاسم رفراندوم بزرگ انقلاب بود

ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796641

حجت الاسلام نیک بین گفت: شهادت حاج قاسم و تدفین این شهید رفراندوم بزرگ این انقلاب و نظام بود و کسانی که به دنبال رفراندوم هستند باید بدانند که رفراندوم همان ظواهر و انتخابات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ؛ این نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره در مجلس شورای اسلامی بود. وی گفت: حذف عکس های حاج قاسم از شبکه های اجتماعی یعنی ما هنوز زنده و پیروز هستیم. زنده یاد حاج قاسم تن استکبار را می لرزاند اما امروز عکس حاج قاسم هم تن استکبار را می لرزاند.

وی با بیان اینکه زندگی حاج قاسم، شهادت حاج قاسم و شهادت حاج قاسم نیز برای انقلاب مفید بود، خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم و تدفین این شهید رفراندوم بزرگی بر این انقلاب و نظام بود و آنها که رفراندوم هستند باید بدانند که همه پرسی همان مظاهر و انتخابات است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیش از 20 میلیون نفر در شهرهای مختلف در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم شرکت کردند، گفت: از طیف های مختلف سیاسی آمدند و سردار سلیمانی را زیر تابوت بردند و گفتند ما با این هستیم. انقلاب

نیک بین با بیان اینکه بصیرت یعنی تشخیص درست و اگر تشخیص درست داشته باشیم می توانیم مثل حاج قاسم ماندگار باشیم، اذعان داشت: مردم برای این نظام و انقلاب و در عرصه های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و … تلاش می کنند. ثابت کردند که این حضور در مقاطع مختلف، توطئه های دشمنان را خنثی کرد که یکی از آنها تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید