شهادت و شهادت شهید سلیمانی برای برقراری امنیت بود / حاج قاسم شهید راه حق و حقیقت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معلم سید حسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی در عزاداری سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید والامقام به دنبال سربلندی و نام گذاری نبوده و فقط برای خدمت به مردم بوده است. او از اسلام و مظلوم جهان در برابر ظلم بود.

ماموستا حسینی گفت: امنیت یقیناً بزرگترین نعمت برای همه بشریت است و در کشور ما به لطف خداوند و شهدای بزرگوار به این امنیت که یک امنیت همیشگی و پایدار است دست یافته ایم.

وی افزود: پاسداران و کسانی که این مهم را برای ما انجام داده اند از جمله کسانی هستند که خداوند آنها را دوست دارد و همیشه همراهشان است از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی.

این مدرس اهل سنت گفت: تمام تلاش حاج قاسم سلیمانی در طول عمر شریفشان تقویت و برقراری امنیت بود و ایشان مانند داعش و امثال اینها چه در بیرون و چه در داخل مرزها با ناامنی مبارزه می کنند و تا آخرین لحظه تسلیم شدند. از مرزهای این سرزمین دفاع نکنید.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی در راه حق و حقیقت به شهادت رسید چرا که این شهید بزرگوار چون خاری در چشم دشمن بود و همه اقداماتش همیشه در مقابل جبهه کفر و استکبار بود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود زنده شد زیرا ملت ایران پس از شهادت این شهید بزرگوار او را شناختند.

ماموستا حسینی افزود: شهادت و جان باختن شهید سلیمانی برای برقراری امنیت بود و او واقعاً برای عزت و سربلندی این انقلاب هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دانش آموز و شاگرد امام خمینی (ره) بود، افزود: شهید سلیمانی با اخلاق، رشادت و رشادت های خود الگوی بی نظیری برای این انقلاب و دست پرتوان مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید