آمریکا و صهیونیست ها برای شهادت حاج قاسم هزینه زیادی می پردازند/ شهید سلیمانی امنیت مرزهای کشور را ارتقا می دهد

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797505

گلمعلی حیدری گفت: آمریکا و صهیونیست ها هزینه های زیادی پرداخت کرده اند اما هنوز جواب دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: حضور بیشتر مردم در این تجمع.

وی گفت: مغزها و بیماری های الکلی فکر می کردند که شهادت سردار شهید سلیمانی را از بین می برد، بی آنکه بدانند مکتب شهید سلیمانی جلوه ای از مکتب عاشورا است.

حیدری ادامه داد: اگر معاندین موفق به لغو مکتب عاشورا شدند، می توانستند مکتب سلیمانی را نیز منسوخ کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا معتقد است با فشار حداکثری به هدف خود می رسد، گفت: دشمن معتقد بود که حاج کاسم آخرین مرحله براندازی شهید شده و به دنبال شکستن قوی ترین خط مردم و نظام بود تا آمریکا را حریص کند.

حیدری خاطرنشان کرد: دشمن تصور می کرد با حذف شهید سلیمانی به اهداف خود می رسد اما سیلی دشمن باعث غافلگیری دشمن شد، اولین قدم پاسخگویی به عین الاسد بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست ها هزینه های زیادی پرداخت کرده اند اما پاسخ همچنان باقی است، گفت: فرار مأیوسانه آمریکایی ها از افغانستان اولین قدم برای خروج آنها از منطقه است. او از اشغال یک ماهه یمن ناامید شد.

حیدری تصریح کرد: آمریکا مثل زلزله زده شد، آرامش جبهه سوریه ضربه دیگری بود که با وجود تلاش آنها وارد شد، چهارمین قدم بزرگی که آمریکایی ها را تکان داد پیروزی فلسطینی ها بر غزه بود.

وی ادامه داد: با وجود تلاش محورهای یهودی، عربی و غربی برای ایجاد شکاف بین مردم لبنان، شاهد آرامش در این کشور هستیم.

حیدری اذعان کرد: گام بعدی در مجروح کردن تروران سلیمانی، مقاومت مردم عراق در برابر خروج نیروهای آمریکایی است.

وی گفت: به لطف خدا و به لطف اتحاد و همبستگی گروه های مقاومت شاهد ناامیدی آمریکایی ها هستیم. حاج قاسم فردی بود که قدر دستورات نظامی آمریکا را نمی دانست و در عین حال بر استراتژی و تاکتیک های میدان جنگ تسلط نداشت، اتاق عملیات مشترک است، «شش ارتش بزرگ تشکیل شد که بعد از جنگ جهانی دوم قابل مقایسه نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حاج قاسم با ارتقای مرزهای امنیتی کشور و افزایش تمدن آن، سنگ از دست رزمندگان فلسطینی برداشته و آنها را به موشک های نقطه به نقطه مجهز کرد.

حیدری گفت: سلیمانی به جای سلسله مراتب در دلش حکومت می کرد و رمز پیروزی او همین بود، او قبل از حمله به ایران با جنگ پیش دستانه داعش را نابود کرد و شکست داد.

وی گفت: شهید سلیمانی خود در مقابل سربازان بود و مکتبش همچنان در صحنه است، با اخلاق بود و توصیه او به جوانان حفظ وحدت و همدلی است چرا که کینه توزی و دشمنی دشمن پایانی ندارد.

حیدری گفت: دشمن در صدد ضربه زدن به دولت انقلابی و مردمی است تا برای حل مشکلات قدم بلند برندارد. ما منکر وجود مشکلات نیستیم، اما حل آنها زمان بر است. خواسته های صنفی و تبدیل به مطالبات سیاسی می شود که بگوییم حکومت ایران ناکارآمد است و باید اذهان الکلی و ناسالم روی کار بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید