اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم باعث شد حاج قاسم/ شخصیت مستکبر ستیز حاج قاسم توضیح داده شود.

ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795913

یک کارشناس و فعال رسانه ای با اشاره به اینکه حاج قاسم در بعد بین المللی مخالف نظام سلطه است، گفت: اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم او را حاج قاسم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، سید محمد مهدی موسوی ظهر امروز در انعکاس رسانه ای شهادت حاج قاسم فردا در دفتر کوم با اشاره به علاقه خاص سلیمانی به حضرت زهرا(س)، گفت: حج، ولایت و دین قاسم نیز باید صحبت کند.
وی ادامه داد: برگزاری چنین جلساتی بسیار ستودنی است اما به نظرم این موضوع نباید تنها در ایام شهادت حاج قاسم مورد توجه قرار گیرد بلکه باید در طول سال چنین برنامه هایی برگزار شود.
شخصیت قوی انقلابی حاج قاسم باید تبیین شود
این کارشناس و فعال رسانه ای با اشاره به اینکه رهبری می گویند حاج قاسم یک مکتب است، گفت: حاج قاسم یک ترنسجندر بود. امروز پس از شهادت شهید سلیمانی باید این پرسش را درباره شخصیت به شدت انقلابی این شخصیت تبیین کرد. نباید به چنین جلساتی توجه عمومی کرد.
وی به تشییع میلیون ها شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این تشییع بی سابقه از زمان رحلت امام خمینی (ره) نمونه مشابهی در ایران و خارج از کشور نداشته است.
موسوی بیان کرد: این سوال مطرح می شود که مکتب حاج قاسم چه ویژگی هایی دارد؟ سالها در دوران دفاع مقدس و پس از آن در بعد نظامی و اجتماعی و… به طور خستگی ناپذیر جنگید. در این سالها شهید سلیمانی خدمات زیادی داشت.
وی افزود: بسیاری از دانشمندان و بزرگانی که در تاریخ ماندگار شده اند و خود را نیکو می نامند مرهون اخلاص و میهن پرستی آنان است که امروز به دلیل کلیشه ها نتوانستیم در رسانه ها توضیح دهیم.
اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم او را به حاج قاسم تبدیل کرد
این کارشناس رسانه از اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم گفت: از دیگر ویژگی های ایشان شجاعت است.
وی افزود: حضور میلیونی مردم از شهرهای مختلف و تیپ ها و قیافه های مختلف در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم نشان از علاقه مردم به این شهید بزرگوار دارد.
ماهیت استکبارستیزی حاج قاسم نیاز به تبیین دارد
موسوی افزود: بسیاری از رسانه ها از حاج قاسم به عنوان یک شخصیت ملی یاد می کنند اما در واقعیت به همه ابعاد و وجود شخصیتی ایشان تاکید نمی کنیم ایشان در خط مقدم مقابله با استکبار بود. چه کسی او را در فرودگاه کشت. رهبری اعلام کردند که شهید سلیمانی هم در زندگی و هم با شهادتش جبهه استکبار را شکست داده است.
وی به تحریم رسانه ای تصاویر سلیمانی در رسانه های دشمن اشاره کرد و گفت: جریان آزاد اطلاعات موضوعی نادرست است زیرا تا زمانی که منافع وی تهدید نشود جریان سلطه اتفاق می افتد.
حاج قاسم در بعد بین المللی با نظام سلطه مواجه شد
این کارشناس و فعال رسانه ای ادامه داد: حاج قاسم یک چهره معتبر بین المللی است که مخالف منافع و زیاده خواهی جریان سلطه است. اتفاقات اخیر و حذف تصاویر و مطالب مربوط به حاج قاسم نشان داده است که ما نیاز به شبکه ملی اطلاعات داریم.
وی گفت: حاج قاسم یک موضوع بین المللی است نه ماورایی و انقلابی و مسئولان باید پیگیری کنند که چرا چنین اتفاقاتی می افتد. دشمن از نام حاج قاسم می ترسد.
موسوی با اشاره به موضوع انتقام خون شهید سلیمانی گفت: آمریکا، حامیان و متحدانش باید از منطقه جدا شوند.
وی افزود: اقداماتی در بعد بین المللی و قضایی در حال انجام است اما کافی نیست. این موضوع نیازمند رسیدگی بیشتر دستگاه قضایی کشور است.
این کارشناس فضای مجازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن در فضای امروز کشور روی امید مردم متمرکز شده است. رسانه ها می توانند از جریان شهید قاسم سلیمانی در بعد امید و نشاط اجتماعی استفاده کنند.
شخصیت حاج قاسم یک رسانه است
وی ادامه داد: شخصیت حاج قاسم یک رسانه است حتی اگر تریبون های خارجی بخواهند مطالب مربوط به ایشان را حذف کنند می توانیم از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.
باید بین رسانه های جبهه مقاومت انسجام وجود داشته باشد
موسوی با تاکید بر اینکه باید در جبهه مقاومت وحدت بین اصحاب رسانه وجود داشته باشد، گفت: الگوی کار رسانه ای برای دوران بعد از شهادت حاج قاسم باید توسط کارشناسان ارائه شود.
وی افزود: مدرسه حاج قاسم و حاج قاسم یکی از نمونه های بارز جمهوری اسلامی در قدرت نرم است.
این فعال رسانه ای با اشاره به رابطه حاج قاسم و مقام معظم رهبری گفت: برخی نمی خواهند این ارتباط تبیین شود در حالی که شهید سلیمانی در سخنان خود بر این موضوع تاکید دارد.
موسوی افزود: علاوه بر بعد قبولی ولایت، باید به بعد مردمی حاج قاسم نیز توجه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید