روز بصیرتی، روز تجدید وفاداری امت به ولایت بود/ ولایتمداری از ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796618

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی گفت: مردم ایران اسلامی در این روز حمایت خود را از ولی فقیه و ولایت نشان داده اند و در سالروز این روز بزرگ، مردم بصیر استان سمنان تجدید بیعت کردند. استان با حضور در صحنه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام سمنان با اشاره به حماسه نهم دیه و اتصال امت با رهبری گفت: در این روز حمایت خود را از ولی فقیه و ولایت نشان دادند و در سالروز این یوم الله بزرگ مردم فهیم و متدین استان سمنان با حضور خود با ولایت تجدید بیعت کردند. روی صحنه

امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار دلا، گفت: فرمانده و نمونه بزرگ جبهه مقاومت، منظومه خوبی بود و به قول مقام معظم رهبری یک شخصیت مکتبی بود. برجسته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امانت مداری و ولایت پذیری بارزترین ویژگی حاج قاسم است، افزود: ارتباط با رهبر انقلاب است.

این خطیب جمعه در شهر سمنان ولایت پذیری را در هر شرایطی مایه اطاعت محض و تسلیم رهبری می داند و اذعان می کند: سردار سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می دانسته و در یکی از جملات معروف خود می گوید. که اگر ولی ولو باشد حتی اگر خلاف اراده باشد باید پذیرفت.

به گفته امام جمعه سمنان، حاج قاسم یک رهبر انقلابی واقعی بود و در انقلاب ذوب شد و خود را فدای مردم کرد و متعلق به فرد و گروهی نبود و متعلق به همه مردم بود.

وی همچنین از مردم برای پویش هدیه شهید سلیمانی دعوت کرد و در این خصوص توضیح داد: هرکسی در کار خود می تواند کار خیر خود را به روح این شهید بزرگوار اهدا کند و در پویش پویا شرکت کند.

حجت الاسلام متی با اشاره به 23 دی ماه روز جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات زیادی به مردم مناطق فقیرنشین ارائه کرده است و امیدواریم مطالبه عمومی تبدیل جهاد کشاورزی به جهاد سازندگی باشد. “بیایید شاهد این لایه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید