بصیرتی و حکومت داری دو ویژگی مکتب حاج قاسم/ انقلاب اسلامی خط قرمز سردار سلیمانی بود

ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799299

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی:

روشن با بیان اینکه بصیرت یکی از شاخصه های مکتب سردار سلیمانی بود، گفت: شهید سلیمانی انقلابی بود و ربطی به احزاب نداشت. بلکه انقلاب اسلامی خط قرمز او بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا روشن مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استانداری خراسان جنوبی در خصوص مدرسه سردار حاج قاسم سلیمانی به خاورستان گفت: مقام معظم رهبری پس از رحلت امام خمینی(ره) و سردار سلیمانی بعد از شهادت از کلمه مکتب استفاده کردند.درگذشت.استفاده شد.

وی افزود: سردار سلیمانی مرد مقاومت و فرهیخته یکی از مسئولان ارشد استانی را وادار کرد که بعد از شهادت حاج قاسم موضوع مدرسه را مطرح کند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استانداری خراسان جنوبی گفت: سردار سلیمانی مردی بود که در جبهه حق ثابت قدم ماند و ۴۰ سال در راه ولایت و جهاد و عبادت خالصانه عمل کرد.

روشن با بیان اینکه برخورد حاج قاسم با جوانان، سالمندان، دوستان و حتی دشمنان به گونه ای بود که همه جذب او شدند، گفت: ایشان تا زمانی که شهید شدند شهید بودند.

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی گفت: شهادت مزد 40 سال مجاهدت سردار سلیمانی است.

روشن با اشاره به اینکه برخورد سردار سلیمانی باعث می شود مردم به سمت او جذب شوند و مسیر زندگی آنها تغییر کند، افزود: در جبهه حق، هدف اصلاح و کمک به مردم است حتی اگر دشمن باشد و سردار سلیمانی همیشه بوده است. در سمت راست.”

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی گفت: وجود خلق و خوی اهل بیت باعث می شود که انسان جذب مردم شود و الگویی برای جامعه باشد.

روشن به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: در بحث مدرسه، مدرسه از اخلاق، رفتار و کردار مردم نشأت می گیرد و اخلاق باید پاسخگوی نیازهای جامعه بشری باشد.

وی گفت: در مکتب خدامحور سردار سلیمانی همه اقشار جامعه می توانند بهره مند شوند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات امنیتی استان خراسان جنوبی گفت: بصیرت یکی از مدارس سردار سلیمانی بوده است. سردار سلیمانی انقلابی بود و ربطی به احزاب نداشت، انقلاب اسلامی خط قرمز سردار سلیمانی بود.

روشن با بیان اینکه سردار سلیمانی بالاترین درجه نظامی را دارد، اما همیشه گفته است سرباز ولایی است و حتی اصرار دارد که سنگ قبر قاسم سلیمانی بر روی سنگ قبرش حک شود، افزود: خیر در راه امامت و ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی قدرت نه گفتن را داشت و لهجه واضحی داشت.

مدیرکل زندان ها و تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: حکومت داری یکی دیگر از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی است و آن حاکمیت در مکتب امام خمینی (ره) نمود پیدا کرده است.

روشن به حسادت و درایت دینی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم مردی بود که عظمت مقام حضرت زهرا(س) را درک کرد و در مکتب این بانو تربیت شد.

دیدگاهتان را بنویسید