ترویج مکتب حاج قاسم، ترویج مکتب امام حسین (ع) / دشمن از تکثیر و ادامه راه حاج قاسم سلیمانی نگران است.

زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794036

امروز حدود دو سال از شهادت سردار سلیمانی می گذرد و دشمن همچنان از نام حاج قاسم در وحشت است و این دشمنی همچنان ادامه دارد و در صورت تکرار این پست هر مطلبی که در رابطه با این شهید عزیز باشد فورا حذف می شود. هشدار می دهد که کل صفحه حذف شود! گویی فکر می کنند با پاک کردن نام سردار می توانند یاد معشوق را از دل خود پاک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار حاج قاسم سلیمانی صبح روز جمعه ۲۲ دی ماه ۱۳۷۷ بر اثر حمله بالگردهای نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسید. این اندوه جانسوز نه تنها ملت ایران بلکه جهان را متاثر کرده است. فرمانده این مرد خدایی عزیز و محبوب همه بود، به اندازه ای که با مردم مهربان و محبت کند. و پول، تجهیزات و امکانات برای جان مردم عراق و سوریه فرستادند و بسیاری از مردم را کشتند و آواره کردند.

اما سردار رفت و همه نیروها را بسیج کرد، جلوی آنها ایستاد و آنها را شکست داد. وقتی نقشه دشمن شکست خورد، شیطان بزرگ تصمیم گرفت حاج قاسم را بکشد تا بتواند بدون ایجاد مزاحمت، منابع این کشورها را غارت کند. قاسم سلیمانی برخاست و با چشمانی گریان و دل شکسته صفحه تلویزیون و شبکه های اجتماعی را بالا و پایین کردند اما خبر جعلی بودن این خبر را شنیدند و همه نگران بودند که دشمن چگونه می تواند در میدان نبرد به سردار آسیب برساند. آنها بازنده بودند

* ناتوانی دشمنان در پذیرش شکست در برابر تفکر جهادگران حاج قاسم سلیمانی.

در مدت کوتاهی تمام شبکه های اجتماعی مملو از تصاویر و فیلم ها و نام حاج قاسم شد. محتوای همه چیز یکی بود: ابراز خشم و نفرت عمومی از اقدام ناجوانمردانه و تروریستی دشمن و تبریک شهادتش. دشمن که شهامت و توان مقابله با سردار حاج قاسم سلیمانی را نداشت، فکر می کرد با حذف فیزیکی سردار می تواند استراحت کند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، اما باز هم شکست خوردند، زیرا همه دنیا از دست آنها عصبانی بودند و اقدامات ناجوانمردانه آنها را محکوم کردند.

این بار نوبت مدیران شبکه های اجتماعی بود که به میدان بیایند و با خشم مردم روبرو شوند که ناتوانی خود را با این پیام که پست شما با قوانین ما مطابقت ندارد، صفحات شبکه های اجتماعی را مسدود یا محدود کرده اند، روبرو شوند. آزادی بیان. و استدلال کردند که هدف اصلی این پلتفرم آزادی بیان است، اما انگار این فقط یک شعار دروغین است، در پشت صحنه چیز دیگری وجود دارد. البته این اقدام مدیر اینستاگرام و توییتر بی سابقه است. چندین بار قبل از شهادت سردار سلیمانی صفحه و مقامات و مقامات عالی رتبه وی مسدود شد.

* جبهه استکبار بعد از گذشت دو سال هنوز از طرف شهید سلیمانی وحشت دارد

سیاست اینستاگرام علیه انتشار و تبلیغ مکتب جسورانه یک مرد مجاهد است، در حالی که ذهن جوانان را منحرف می کند، تشویق به هرزگی، تشویق به خشونت، استفاده ابزاری از کودکان، فروش اسلحه، سوء استفاده از حیوانات و بسیاری موارد دیگر می کند. اخلاق و انسانیت است و سعی در انحطاط و تخریب بنیان خانواده ها دارند و نه تنها محدودیت و قوانین سختگیرانه ای ندارند بلکه امتیازات ویژه ای به سایت هایی می دهند که چنین فعالیت هایی دارند.

امروز حدود دو سال از شهادت سردار سلیمانی می گذرد و دشمن همچنان از نام حاج قاسم در وحشت است و این دشمنی همچنان ادامه دارد و در صورت تکرار این پست هر مطلبی که در رابطه با این شهید عزیز باشد فورا حذف می شود. هشدار می دهد که کل صفحه حذف شود! گویی فکر می کنند با پاک کردن نام سردار می توانند یاد معشوق را از دل خود پاک کنند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: به این شهید عزیز فقط به چشم یک شهید نگاه نکنید، شهید سلیمانی یک مکتب است. این مکتب تا ابد جاودان و پویا خواهد ماند و الگوی نسل ها خواهد بود و نمونه بارز این مکتب این است که جان شیرین خود را برای نجات دو هموطن به خطر انداخت و با این جثه کوچک قلب را مانند ققنوس برافروخت و بهشتی شد.

*نگرانی دشمن از چند برابر شدن و ادامه راه حاج قاسم سلیمانی

جبهه استکبار هم از این بابت نگران است، نگران الگو و تربیت هزاران سلیمانی دیگر است، دشمنی و مخالفت اساسی و آشکار با تفکر انقلاب اسلامی دارند، هشدار می دهد که در صورت تکرار صفحه، دور از دسترس خواهد بود برخلاف ظاهر جعلی، هیچ یک از پلتفرم ها، از جمله اینستاگرام، توییتر، تلگرام یا واتس اپ، متفاوت نیستند. اقدام مفید و مؤثری انجام دادند و در برابر خداوند مسئولیت پذیر و مدیون نبودند.

089bdcaa 1746 4fec a63b 6419e5883d34 خبر خاکستری

* ترويج مكتب حاج قاسم ترويج مكتب امام حسين (ع) است.

حجت الاسلام سید مهدی شاهمیری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز; وی با بیان اینکه سیاست های اینستاگرام با مبانی و خط فکری حاج قاسم مغایرت دارد، گفت: تفکر حاج قاسم تفکر جهادی است که از هیچکس جز خدا نمی ترسد و حاضر است تمام وجود خود را فدای اهداف الهی کند. آرمان ها

استاد حوزه علمیه اهل بیت(ع) شاهین شهر با تاکید بر اینکه در مکتب شهید سلیمانی ترسی جز خدا نیست، گفت: نفس خود را بدون استفاده از رانت و غیره کنترل کند.

* حتی عکس ها و فیلم های شهید سلیمانی هم قدرت ایجاد انگیزه در مردم را دارد

وی در خصوص لزوم ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی الگوی روشن برای تربیت نسل های آینده گفت: ترویج مکتب حاج قاسم صد در صد ضروری است. هیچکس فریاد نزند که من مرید حاج قاسم هستم. به دیگران انگیزه بدهند و مانند حاج قاسم فکر کنند.

* خط فکری و مکتب حاج قاسم با اعتقادات مدیران شبکه های اجتماعی در تضاد است

این فعال فضای مجازی دلیل اختلاف مدیران شبکه های اجتماعی با سردار شهید قدس را تناقض بین سوابق فکری آنها می داند و می افزاید: تا فوراً نشریات مرتبط شناسایی و حذف شوند.

وی افزود: به قول بزرگان یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. یاد شهید سلیمانی مخاطب و مردم را به او نزدیک می کند، همان طور که ما تصاویر امام خمینی را در محل کار و خانه خود نصب می کنیم، یعنی مدرسه هستیم، «آنها را قبول داریم.

*انتخاب نوع نیمرخ نمایانگر ایمان و مبنای فکری مردم است

این فعال فضای مجازی با بیان اینکه انتخاب نوع پروفایل نشان دهنده اعتقاد و مبنای فکری افراد است، گفت: شاید انتشار آن آسان به نظر برسد اما محتوا و مفاهیم زیادی دارد، به نظر من صفحه به دلیل انتشار مسدود شده و یاد شهید سلیمانی ارزشمند است. و اگر خسته و دلسرد نشویم، باید بر ایمان خود پافشاری کنیم و صفحات جدید را از نو بسازیم، البته همیشه باید نهال داشته باشیم تا اگر درختی قطع شد سریعاً این نهال ها را پرورش دهیم.

وی همچنین راهکارهایی را برای جلوگیری از مسدود شدن یا حذف پست های مربوط به حاج کاسم برای مخاطبان پیشنهاد کرد و گفت: با دور زدن قوانین اینستاگرام می توان در اینستاگرام کار کرد. اینستاگرام برای حذف پست ها و مسدود کردن صفحات مشکل دارد. این کار آسانی نیست زیرا باید تمام این مخاطبین را بپردازد و بررسی کند و صفحاتی را که فکر می کند قوانین را زیر پا گذاشته اند شناسایی کند و پست مورد نظر را حذف کند.

حجت الاسلام شاهمیری افزود: شبکه های اجتماعی فقط اینستاگرام نیست شما به راحتی می توانید در بسترهای دیگر کار کنید. نیازی به اشتراک گذاری پست نیست اشتراک گذاری استوری ها نیز بسیار موثر است یا تغییر نمایه چیزی کمتر از ارسال پست نیست. او از سخنان خود عکس و نوشته هایی خلق کرد و به اشتراک گذاشت، ضمن نوشتن کتیبه ای نام حاج قاسم را نوشت.

همه این اقدامات استکبار نه تنها از علاقه مردم ایران به فرمانده خود کم نکرد، بلکه اکنون این فرزند انقلاب را مورد علاقه همه مستضعفان جهان قرار داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید