مکتب شهید سلیمانی نیازمند ترویج بیش از پیش در جامعه است/ خونخواهی حاج قاسم مختص زمان خاصی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جلیل محتاری نیا در گفتگو با کُردتودی در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سالگرد این شهید بزرگوار فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های این سردار بزرگ است.

وی با تاکید بر الگوبرداری از سردار سلیمانی گفت: شهید: منشی الگو گرفت.

حجت الاسلام محترینی افزود: سردار سلیمانی ویژگی های منحصر به فردی داشت که بر او تاکید داشت که مهمترین آن اخلاص بود، او انسانی خدامحور بود و همه کارش را برای رضای خدا انجام می داد و مردم سالاری از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی بود.

وی بر خونخواهی سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: دشمنان همواره از اندیشه و راه شهید سلیمانی هراس دارند و باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم تا دشمنان مأیوس و مأیوس شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیجار با تاکید بر اینکه شخصیت سردار سلیمانی یک شخصیت بین المللی است، افزود: سرکردگان تروریست ها ردیابی ترور این شخصیت عالی رتبه را داشتند.

مختاری نیا گفت: آمریکا و صهیونیسم این را به خوبی می دانند، بعد از ترور حاج کاسم، انتقام یک جا نیست و هر جا لانه استکبار باشد ضربه سختی به آن وارد می شود.

وی افزود: خروج تحقیر آمیز آمریکایی ها از عراق یکی از سخت ترین انتقام ها پس از ترور سردار سلیمانی است.

رئیس اداره تبلیغات بیجار گفت: دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند که انتقام و خونریزی حاج قاسم مکان و زمان نمی شناسد و مختص جغرافیای خاصی نیست. هر جا اثری از آمریکا وجود داشته باشد، انتقام سختی صورت خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید