مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا/ با هتاکان صحات شریف حاج قاسم برخورد قانونی شود


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900292

مشاور نمایندگان نواحی پنج گانه جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در امور اهل سنت:

مولوی یونس چاهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی الگوبرداری از مکتب عاشورا است و هر نوع توهین و بی احترامی به شئون این سردار بزرگ از سوی هر فردی در هر قشری بسیار بی احترامی است و باید برابر قانون با آن برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان با اشاره به حوادثی که در کشور رخ داد و هتک حرمت ها و تمثال شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمنان حتی اگر بمیرند می میرند. با این خشم و بغض در دل به سردار رشید اسلام.» شهید سلیمانی محبوب دلهاست.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب بارها زندگی خود را در معرض تهاجمات دشمنان قرار داده است. مبارزه در راه خدا برای خدا و با نابودی توده سرطانی و مرگبار داعش خدمت بزرگی نه تنها به منطقه و کشورهای جهان اسلام، بلکه به همه ملت ها و بشریت کرده است.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی که شهید زنده نامیده شد و پس از سال ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و شیاطین دنیا و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا به او رسید. مقام والای شهادت و خون پاکش توسط شکی ریخته شد اکثر انسانها بر زمین افتادند.

مولوی چاهانی تصریح کرد: اکنون که جوانان در اقصی نقاط جهان سردار سلیمانی را شناختند و بسیاری از آنان سعی کرده اند سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند، افراد شروری که از شیفتگی جوانان در راه مبارزه با آن ها شگفت زده شده بودند. استکبار در صدد برهم زدن اوضاع هستند، فرهنگ ایثار و شهادت با تمام وجود به منصه ظهور رسیده است و در این عرصه تلاش می کنند و متأسفانه عده ای در کشور دانسته یا ندانسته فریب مردم را خورده اند. نقشه دشمن و بازی در زمین دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای، با توهین مستقیم و غیرمستقیم به شهید والامقام حمله کنید.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت تصریح کرد: هرگونه توهین و توهین به شهدا به ویژه سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را محکوم می کنم. مکتب شهید سلیمانی الگوبرداری از مکتب عاشورا بود و هرگونه توهین و بی احترامی به ناموس این سردار بزرگ توسط هر فردی در هر قشری بسیار ناخوشایند است و باید طبق قانون با آن برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: به دولت و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد می شود کتابچه ای با زندگی نامه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای تدریس در دانشگاه ها تهیه شود تا جوانان با مدرسه آن بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید