شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی تلخ ترین لحظه زندگی ام بود / قهرمان ملی کشورمان به آرزویش رسید / ترس دشمن از مکتب شهید سلیمانی

ساعت: 22:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794645

گلریز گفت: دی ماه 1377 یکی از تلخ ترین ماه ها برای من بود چرا که از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم واقعا ناراحت شدم و اکنون نمی توانم در این شرایط احساسم را بیان کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر پرس تهران با اشاره به خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از جایم بلند شدم و اکنون نمی توانم در این شرایط احساسم را بیان کنم. خیلی ناراحت شدم، شهید حاج قاسم سلیمانی در دلم ماند و این سوال ادامه دارد.

وی ادامه داد: حاج قاسم با شهادت به آرزوی خود رسید چرا که همیشه در سخنرانی های خود می گفت که در دوران دفاع مقدس توسط دوستان و همرزمانش رها شده و خداوند بهترین مقام را به او عطا کرده است، اما به یک معنا دل ما برای ایشان ناراحت است. غیبت که قهرمان ملی خود را از دست دادیم.

گلریز با اشاره به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلا از چهره های فراملی کشورمان بود و نه تنها در بین مردم کشورمان محبوبیت داشت، بلکه محبوبیت این شهید گرانقدر مردم همسایه را برانگیخت. کشورها و آزادی خواهان سراسر جهان، شیفته این شهید عزیز. به همین دلیل است که می بینیم این شهید بزرگوار با اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی توانست داعش را شکست دهد و مانع تحقق توطئه های آمریکا و اسرائیل در منطقه شود.

خواننده سرودهای انقلابی تاکید کرد: شخصیت معنوی، عرفانی و عاشقانه شهید حاج قاسم سلیمانی همواره مورد ستایش بوده است و اکنون که فرمانده مقاومت از دنیا رفته است باید مکتب شهید سلیمانی را زنده نگه داریم چرا که دشمن علاوه بر نامش. حاج قاسم از مکتب شهید سلیمانی می ترسد.

وی خاطرنشان کرد: موسیقی بسیار ارزشمندی در کشور ما برای شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد شد، اما فکر می کنم بتوانیم تولیدات بیشتری برای این شهید گرانقدر موسیقی داشته باشیم تا مکتب شهید سلیمانی را از طریق ساز آموزش دهد. ترویج هنر برای نسل حاضر و آینده.

گلریز تاکید کرد: تبلیغات حرف اول را می زند و همانطور که دشمن با تبلیغات بیهوده سعی در جلوگیری از شهادت سلیمانی در بین مردم ایران داشت اما دیدیم که تشییع این شهید نامدار دشمن را از روند تبلیغاتی ناامید کرد. او مخالف حاج قاسم بود و اکنون تلاش می کنند از ترویج فرهنگ مکتبی حاج قاسم جلوگیری کنند اما محبوبیت این شهید به حدی است که پروژه آنها نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید