ترس از دشمن به نام و تصویر شهید سلیمانی/ «13 دی» یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ جمهوری اسلامی است.

ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1795994

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت؛

بهزادپور عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به ترس دشمن از نام و سیمای شهید سلیمانی، شهادت سردار 13 دی را یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ جمهوری اسلامی دانست. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید بهزادپور دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی توسط صهیونیست ها و ظالمان یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ جمهوری اسلامی بود. “

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: در چهل سال گذشته تمام تلاش خود را انجام داده اند تا از پیشرفت جمهوری اسلامی جلوگیری کنند و در نتیجه دست به اقدامات جنایتکارانه و شهادت طلبی بزنند. سردار.» سلیمانی پیروز شد.

بهزادپور با تاکید بر اینکه راه حاج قاسم ادامه دارد، افزود: دشمن با این تصور که شهادت سردار سلیمانی می تواند راه پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را ببندد، دست به این اقدام ناجوانمردانه زده است، اما باید بداند که شهادت سردار نیست. پایان، اما آغاز جدیدی برای نابودی استکبار و خروج آمریکایی ها و صهیونیست ها از منطقه است.

یزدی ورزشکار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مسدود شدن صفحات اینستاگرام و توییتر اشاره کرد و گفت: متاسفانه شبکه های اجتماعی ایجاد شده توسط غربی ها پس از انتشار مطالبی در مورد شهید سلیمانی صفحات را مسدود می کنند که واقعا اقدامی نابجا و غیرقانونی است. ادعای آنها آزادی بیان است.

وی با بیان اینکه دشمن از نام و تصویر این سردار عزیز نیز هراس دارد، افزود: این طبیعی است که ملت ایران بخواهد درباره قهرمان ملی خود در صفحات خود مطالبی منتشر کند، اما اقدامات اینستاگرام و توئیتر بسیار است. اشتباه و نامناسب.

بهزادپور در پایان گفت: بی شک تلاش ما با قدرت در همه عرصه ها ادامه راه سردار شهید سلیمانی و مقابله با توطئه های استکبار و صهیونیست هاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید