روحیه ایثار و ایثار در قد حاج قاسم مکتب «سید الشهدا المقاومت» شد/ ترس دشمن به نام شهید سلیمانی

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795355

محسن حق زاد شجاعت حاج قاسم را از دیگر ویژگی های شخصیتی وی دانست و گفت: دشمن بر این باور بود که با ترور او شجاعت و الگوهای او در جبهه مقاومت شکسته می شود و مردم با از دست دادن سردار دلاور عقب نشینی می کنند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن حقزاد در گفتگو با بالا; با بیان اینکه در یک تقسیم بندی جامع سید الشهدا دو جنبه مقاومت وجود دارد یکی حاج قاسم و دیگری نگاه حاج قاسم.
وی بیان می کند: در محضر حاج قاسم رذیلت های رذیله و حیوانی بسته شد و خون در رگ های جسمانی او جاری شد و به عشق خدا در گردش بود و نفسی که غده ای بدخیم در برابر ارزش هاست وارد وجودش نشد.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سردار دلا هیچ گاه آبروی خود را از زمین و اهل زمین طلب نکرد، بلکه طبق آیه 56 سوره یونس هورسند.
خاکزاد ادامه داد: حاج قاسم عزت با آتش و تضرع و دعای خلوت و جهاد پیشاپیش خالق را آرزو کرد و واسطه این فیض عظیم وجود نازنین حضرت زهرا علیهاالسلام بود.
وی با اشاره به برخی از ویژگی های این شهید سعید گفت: او از دنیا رفت که به معنای حضور مستمر او از ابتدای دفاع مقدس و صبح روز بعد در بستر مخالفت با نفاق در داخل و فردای آن روز در عراق، لبنان، سوریه و… می گفت قاسم سلیمانی فوت کرده و به دستور امیر سوهان دنیا را پلی می بیند که باید از آن گذشت.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: شهید سلیمانی همواره در هجرت های خصمانه در داخل و خارج از مرز به سر می برد و خواب و خوراک او اغلب از طریق هوایی و زمینی انجام می شود.
حقاد افزود: سردار دلا دنیا را به سکولارهای تکنوکرات غربی واگذار کرد و ضمن نصیحت مستمر به مقامات ارشد، به دنبال رفع ظلم و تامین امنیت در ایران و مرزهای اسلامی بود.
این کارشناس سیاسی «شجاعت حاج قاسم» را یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی خود می داند و می گوید: دشمن بر این باور بود که با کشتن او شجاعت او و نمونه هایش در جبهه مقاومت شکسته می شود و مردم عقب نشینی می کنند و سردار دلاور را از دست می دهند. .
ترس از رسانه های دشمن به نام شهید سلیمانی
خاکزاد گفت: این دشمن بود که پس از ترور حاج قاسم، بیش از قاسم سلیمانی و رسانه های تحت کنترل او از نام شهید سلیمانی هراس داشت و کاربرانی را که تصویر شهید سلیمانی را به اشتراک می گذارند مسدود و محدود کرد، تحقیر و اعتراف به شکست کرد. . .
وی خاطرنشان کرد: مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان، اما پس از شهادت سردار سلیمانی، عنصر مقاومت آنها بیش از گذشته قوی شد و عزم آنها برای نابودی استکبار قوی تر شد.
این کارشناس سیاسی تاکید کرد: با بالگرد ترابری وارد منطقه ای شوید که در محاصره دشمن تکفیری است و از هر طرف خطر در کمین است اما به خدا بروید و پیروز برگردید در حالی که در جنگ هیچ فرماندهی نمی تواند چنین کارهایی انجام دهد. چنین عملیاتی
خاکزاد خاطرنشان کرد: حاجی هم فرمانده منطقه و هم مازون بود، اما توانست با رسیدن به قلب دشمن و تعادل در منطقه به نفع مقاومت، گروهی به نام داعش ایجاد کند که حداقل از نظر نظامی و لجستیکی مورد حمایت قرار می گیرد. 13 کشور قدرتمند در منطقه بن برکانی شهامتی چون حیدری لازم است که امروز در تابعیت سیدعلی نمود پیدا کرده و بس.
وی سومین ویژگی حاج قاسم را «روحیه ایثار و ایثار» خواند و افزود: شهیدان زندگی کردند و این نباید جز از طریق اطاعت از ولی امر میسور باشد.
این کارشناس سیاسی در پایان گفت: در وصف رشادت های حاج قاسم حتی بزرگان مردم ستمگر جهان نیز تشخیص دادند که این شهید در تجهیزات نظامی بی نظیر بوده و معادلات سیاسی دشمنان و … را زیر پا گذاشته است. بر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید